ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس به لطف تلفن های هوشمند ذن فون بر قطار سودآوری سوار است

ماه گذشته گزارش ها حکایت از این داشتند که ایسوس توانسته از کسب و کار تلفن های هوشمند خود درآمدی مطلوب را کسب نماید. برند تایوانی موفق گشته بود ۱.۵ میلیون دستگاه موبایلش را به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

ماه گذشته گزارش ها حکایت از این داشتند که ایسوس توانسته از کسب و کار تلفن های هوشمند خود درآمدی مطلوب را کسب نماید. برند تایوانی موفق گشته بود ۱.۵ میلیون دستگاه موبایلش را به فروش برساند و پیش بینی می شود این رقم برای ماه جاری به ۲ میلیون دستگاه اسمارت فون ارتقا یابد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ناگفته نماند بخشی از این رشد فروش به یقین به گسترش حوزه عرضه ذن فون ۲ شرکت مورد بحث باز می گردد. ماه قبل ایسوس ارائه موبایل مورد اشاره را در آمریکای شمالی آغاز نمود و از همین رو گمان می رود محصولی با ۴ گیگابایت حافظه رم و قیمتی بسیار ایده آل برای ساکنین این منطقه جاذبه های زیادی را در پی خواهد داشت و با استقبال آنان مواجه خواهد گشت.

ضمناً شرکت یاد شده انتظار دارد رشد فروش محصولاتش تا ماه جولای و زمانی که موبایل Zenfone Selfie آماده ی ورود به بازار می گردد نیز ادامه یابد. Zenfone Selfie تلفن هوشمندی است مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰P از نوع IPS و محافظت شده توسط گوریلا گلس ۴، این اسمارت فون چیپست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۰۵ را در خودش جای داده و دو دوربین ۱۳ مگاپیسکلی نیز در قسمت پشتی و جلویی اش تعبیه گشته اند، که دوربین جلویی فوکوس لیزری هم دارد.

گفته می شود مدل مذکور قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار خواهد داشت و با توجه به مشخصه های مطلوب و علاقه مندی کاربران به گرفتن سلفی احتمال می رود بتواند باز هم فروش برند تولید کننده اش را بهبود بخشد.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا ایسوس قصد دارد ۸ الی ۱۰ میلیون تبلت را هم طی سال ۲۰۱۵ روانه ی بازار کند و امید دارد این مهم از طریق خط تولید جدید ذن پدهای بهره مند از اندروید آب نبات چوبی و چیپ های اینتل محقق شود.

آنطور که از شواهد بر می آید بر خلاف دیگر تایوانی عرصه ی تکنولوژی یعنی HTC، روزگار ایسوس بسیار خوشایند بوده و فعلاً بر قطار سودآوری سوار است، اما باید منتظر ماند و دید همانند پیش بینی ها اوضاع بر همین منوال باقی می ماند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • علی رمضانی
    علی رمضانی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    زنفون زوم از روی سایت خود ایسوس مدت هاست حذف شده

  • H A M E D
    H A M E D | ۱۹ خرداد ۱۳۹۴

    من زنفون ۲ دارم عااالیه
    مدل ۴ گیگ رم - ۳۲ گیگ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی