ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

استودیو Dreamrain از بازی War Machine رونمایی کرد [اختصاصی]

چرخش بازار بازی های داخلی به سمت و سوی موبایل سبب شده که تیم های متعددی از بسترهای موجود بهره برده و عناوین خود را به شیوه مناسب تر به دست مصرف کنندگان برسانند. تیم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

چرخش بازار بازی های داخلی به سمت و سوی موبایل سبب شده که تیم های متعددی از بسترهای موجود بهره برده و عناوین خود را به شیوه مناسب تر به دست مصرف کنندگان برسانند.

تیم DreamRain که طی یک سال گذشته در حال ساخت و توسعه بازی War Machine و دو بازی موبایل دیگر بوده، به موعد انتشار اولین بازی مهم خود نزدیک می شود و تیزرهای منتشر شده نشان از کیفیت بالای ساخت بازی می دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

ماشین جنگی ساختار ساده و آشنایی دارد و قرار نیست گیم پلی پیچیده آن، تنها گیمرها را به سوی خود جلب کند. اگرچه استودیو DreamRain از بازی های بزرگی چون سری Twisted Metal الهام بسیاری گرفته اند اما یک بازی کنسولی با بازی موبایل قابل قیاس نیست. ماشین جنگی تا حد امکان ساده طراحی شده تا کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کند.

گفته شده که این عنوان تا کمتر از یک ماه آینده و در اواسط تیر ماه به صورت رسمی منتشر شده و مرتبا بسته های بروزرسانی مختلفی برای آن ارائه خواهد شد. در نسخه ابتدایی، 5 ماشین با ظواهر و ویژگی های مختلف در دسترس کاربران خواهد بود اما تعداد وسایل نقلیه به مرور زمان افزایش خواهد یافت.

در ضمن، باید توجه داشت که War Machine به طور کل تجربه ای اینترنت محور است و کاربران در بستر اینترنت می توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند. طی آپدیت های بعدی، نقشه ها و زمین های متنوع دیگری نیز به بازی افزوده خواهد شد.

این عنوان به وسیله موتور بازی سازی یونیتی (ورژن 4.6) ساخته شده و به زودی از طریق کافه بازار برای تلفن های همراه اندرویدی در دسترس خواهد بود. تیزر زیر دومین تیزر منتشر شده از بازی است که به صورت انحصاری در اختیار دیجیاتو قرار گرفته. توجه داشته باشید که تیزرهای انیمیشنی قرار نیست بیانگر گرافیک داخل بازی باشند.

برای کسب اطلاعات و مشاهده تصاویر و ویدیوهای بیشتر می توانید به اکانت اینستاگرام بازی به آدرس WarMachineGame مراجعه کنید.

Junk_Cadilak.1 (00050)01111

Light Armor

Nissan01

P01_Cars (00430)

Pic03

Train With Logo

Van

Volex

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • ارین
    ارین | ۶ شهریور ۱۳۹۴

    اگه قابلیت چت و قبرستون ماشین ها باز بشه و کلی ماشین دیگه هم اضافه بشه من که اشقشم معرکه ایشالا گروه باران رویا بازی های بیشتر بسازن خدا خیرتون بده همیشه زنده باشید من تنها چیزی که میخوام اینکه قابلیت چت هم اضافه بشه

  • mohammad mahdi
    mohammad mahdi | ۱۵ مرداد ۱۳۹۴

    سلام معلومه که خیلی بازی عالی هستش ولی من دقیقا همین جیمیلی که الان دادم برای نظر به بازی شما دادم و میگه کارکاتور غیر مجاز هم چین چیزی لطفا جوابمو بدید تروخدا

  • iman
    iman | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    بو سوختنی میاد ! بچه ها ببینید کی رو گازه داره میسوزه :)))

  • xoder
    xoder | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    این بازی بیاد حتماً میخرمش =))) فقظ به عشق اون سایپا آبی با نوشته "عشق فقظ مادر..." =)))

  • ali
    ali | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    تیزرش عالیه اما دیجی جان تأکید کرده که تیزر بیانگر گرافیک داخل بازی نیست!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی