ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل آیپاد را از منوی سایت رسمی خود حذف کرد

روزگاری آیپاد یکی از محبوب ترین گجت های عرضه شده توسط اپل محسوب می شد، پیش از آن که «آیفون» پا به عرصه بگذارد تا اثبات کند تمام عملکردهای این پخش کننده موسیقی، تلفن همراه و مرور اینترنت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۴۵

روزگاری آیپاد یکی از محبوب ترین گجت های عرضه شده توسط اپل محسوب می شد، پیش از آن که «آیفون» پا به عرصه بگذارد تا اثبات کند تمام عملکردهای این پخش کننده موسیقی، تلفن همراه و مرور اینترنت همگی می توانند در یک وسیله خلاصه شوند.

دوران خوش آیپاد اما مدتهاست به سر رسیده و از شواهد امر به نظر می آید اپل دیگر حتی نمی خواهد به عنوان یک گروه از محصولات کلیدی، توجه خود را صرف این گجت کند.

برند ساکن کوپرتینو در همین راستا نام iPod را از منوی نواری بالای سایتش حذف و آن را با گزینه Music جایگزین کرده، لینکی که کاربر را به صفحه سرویس تازه معرفی شده و جنجالی استریم موسیقی این شرکت راهنمایی می کند.

اپل با معرفی سرویس موسیقی خود عملا بطور غیر مستقیم اعتراف کرده ذخیره سازی و نگهداری آرشیو موسیقی در حال منسوخ شدن است و دنیا بنا دارد به سمت استریم کردن پیش برود، امری که بر خلاف فلسفه وجودی آیپاد به شمار می رود.

البته این الزاما بدین معنا نیست که قرار باشد تولید دستگاه یاد شده متوقف گردد، چرا که هنوز این محصول در فروشگاه های اپل، در اینترنت و همچنین خرده فروشی های سراسر دنیا فروخته می شود. اما با توجه به رویکرد جدید این شرکت و خارج کردن آیپاد از مرکز توجه ها، شاید باید در انتظار ایجاد تغییر و تحول عمده در نسل های بعدی این محصول و یا جایگزین کردن کاملش با دستگاهی باشیم که به قابلیت های متفاوتی مجهز شده باشد، امری که تنها می توان منتظر ماند تا عاقبت آن را دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Alireza Darouei
    Alireza Darouei | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    با این لینک میشه دید
    http://www.apple.com/ipod-touch/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی