ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از برنامه های تازه اش برای پانل های OLED شفاف و آینه ای خود پرده برداشت

سامسونگ امروز برای اولین بار پانل های OLED آینه ای و شفاف خود را در هنگ کنگ معرفی کرد و آنها را به عموم نشان داد و آنطور که از شواهد بر می آید به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

سامسونگ امروز برای اولین بار پانل های OLED آینه ای و شفاف خود را در هنگ کنگ معرفی کرد و آنها را به عموم نشان داد و آنطور که از شواهد بر می آید به نظر می رسد کمپانی مذکور برای این دسته از محصولاتش نقشه های بزرگی را در سر پرورانده.

در حالیکه طی مراسم معارفه، پانل های جدید فقط به صورت یک بیلبورد تبلیغاتی و همچنین یک استند مجازی به نمایش درآمده بودند، شرکت کره ای تولید کننده ی آنها بر این باور است که محصولات مورد بحث در صورت ترکیب شدن با تکنولوژی ریل سنس اینتل می توانند کارایی های بسیار جالب و متنوعی داشته باشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ قصد دارد با استفاده از این دستاورد خود، یعنی نمایشگرهای آینه ای، اتاق پروی مجازی را به کاربران ارائه نماید.

ترکیب اینگونه از صفحه نمایش ها با تکنولوژی دوربین های سه بعدی اینتل به مشتریان فرصت خواهد داد پایگاه داده ای از لباس ها، کفش ها و... را بررسی کرده و مشاهده کنند که آنها در تن شان چطور به نظر می رسند، آنهم پیش از اینکه موارد یاد شده را به صورت واقعی پرو نمایند.

samsung-transparent-oled02

در سوی دیگر غول تکنولوژی کره ای قصد دارد از پانل های OLED شفافش برای پدید آوردن تبلیغاتی تعاملی بهره گیرد و در این راستا نیز مجدداً به سراغ فن آوری ریل سنس و کنترل های مبتنی بر ژست های حرکتی رفته است.

سامسونگ مدعیست OLED های آینه ایش در قیاس با LCD های آینه ای که امروزه در دسترس هستند تصاویری بسیار شفاف تر و با کنتراست بالاتر ارائه می نمایند ضمن اینکه بازه ی زمانی پاسخگوییشان نیز بسیار بهبود یافته است. پانل های OLED شفاف کمپانی مورد بحث هم نسبت به سایر تکنولوژی های فعلی رنگ های متنوع تری را عرضه کرده و بسیار واضح تر عمل می کنند.

ناگفته نماند که ظاهراً پانل های مورد بحث تا پیاده سازی ایده های سامسونگ و عرضه تجاری قدری فاصله دارند و باید منتظر ماند و دید چه زمانی این محصولات وارد بازار می شوند و آیا شرکت سازنده شان از آنها در دیگر تولیداتش نیز استفاده خواهد نمود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • farzad
    farzad | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    الان نمايندگي فروش سامسونگ يه سري باكس واسه نمايش مدل هاي جديد گوشيشون دارن كه نمايشگر همين طوري داره كه هم شفاف ميشه هم غير شفاف فقط اينه اي نميشه مشكي ميشه

  • TURK Oglan
    TURK Oglan | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    چه میکنه ســامســونــــگ :samsung:

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی