ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفس هاب از ماه آینده و با قیمت ۶۹۹۹ دلار به فروش می رسد

مایکروسافت اولین بار نمایشگر سرفس هاب خود را طی رویداد مرتبط به ویندوز ۱۰ در ماه ژانویه سال جاری میلادی رونمایی کرد. هر دو مدل ۵۵ و ۸۴ اینچی محصول یاد شده برای حضور در اتاق های ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

مایکروسافت اولین بار نمایشگر سرفس هاب خود را طی رویداد مرتبط به ویندوز ۱۰ در ماه ژانویه سال جاری میلادی رونمایی کرد. هر دو مدل ۵۵ و ۸۴ اینچی محصول یاد شده برای حضور در اتاق های کنفرانس و با هدف جذب کسب و کارها طراحی گشته اند.

ساکنین ردموند پیش از این برای خلق سرفس هاب، کمپانی فعال در زمینه ی دیوایس های مالتی تاچ با عنوان Preceptive Pixel را خریداری نمودند و نتیجه ی این خرید به پدید آمدن محصولی با نمایشگر دارای رزولوشن 4K و فناوری چند لمسی بدل شد که توسط پردازنده های Core i5‌ و i7 اینتل تکامل یافته است.

اکنون مایکروسافت قصد دارد نمونه ی ۵۵ اینچی را در ازا ۶.۹۹۹ دلار و مدل ۸۴ اینچی را با قیمتی ۱۹.۹۹۹ دلاری به فروش برساند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر حسب قیمت می توان گفت سرفس هاب ۸۴ اینچی برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک توجیه اقتصادی ندارد، اما شاید برخی از آنها به خرید مدل ۶.۹۹۹ دلاری تمایل پیدا کنند.

البته ناگفته نماند که به صورت کلی تهیه تجهیزات مناسب برای اتاق های کنفرانس هزینه ای بالا دارد و مایکروسافت سعی کرده با محصول جدیدش تا حدی حضور خود را در این اتاق ها تثبیت نموده و ضمناً هزینه ها را برای تجارت های مختلف کاهش دهد.

تکنولوژی درون سرفس هاب را به واقع می توان منحصر به فرد دانست؛ نمایشگر گجت مورد بحث از ۱۰۰ نقطه ی لمس و سه ورودی قلم به صورت همزمان پشتیبانی به عمل می آورد، دو دوربین ۱۰۸۰P را در خود جای داده و میکروفون هایش نیز در حین تماس های ویدئویی به شکل موثری نویزهای محیطی را کاهش می دهند.

مایکروسافت در این نمایشگر غول آسا امکان بهره گیری از تکنولوژی های بلوتوث و NFC را نیز در نظر گرفته و بر رویش چندین نوع پورت مختلف قرار داده، ضمن اینکه نباید از خاطر برد که در داخل سرفس هاب یک کامپیوتر شخصی گنجانده شده و لذا می توانید در هر زمان یک حافظه ی USB را به آن متصل و فایل هایش را مرور کرده یا از طریق یک لپ تاپ با ابزار مذکور ارتباط برقرار نمایید.

verge-003.0

هر دو نسخه ی سرفس هاب از ویندوز ۱۰ بهره می برند، اما ویندوز دهی که به شکل ویژه ای برای نمایشگرهای بزرگ بهینه گشته تا به جای دیدن یک دسکتاپ غول پیکر بر روی صفحه نمایش، محیطی مناسب نمایشگرهای لمسی بزرگ را ملاحظه کنید و یا با اپ هایی همانند OneNote و گزینه های دیگری که رابط کاربریشان برای تاچ اسکرین ها بهبود یافته سر و کار داشته باشید.

سرفس هاب با قیمت ۶.۹۹۹ دلاریش احتمالاً به این زودی ها در فروشگاه های خرده فروشی قابل تهیه نخواهد بود و باید آن را مستقیماً از خود کمپانی ردموندی خریداری کرد. ضمن اینکه مایکروسافت محصول فوق الذکرش را از اول ماه جولای و در ۲۴ بازار مختلف دنیا عرضه خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • almasgame
    almasgame | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    ینی ما 7000 دلار بدیم یه دلار پس میدن؟ دمشون گرم پول بستنیمون در میاد :))))

  • SaMsUnG.8001
    SaMsUnG.8001 | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    اگه بخوان اینو تو مدرسه و دانشگاه ها بزارن چی میشه!
    البته اینی که گفتم فقط در حد یه رویا بود... :))

  • Alireza
    Alireza | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴

    یک ویدیوی چیزی از کاردکردش میزاشتید (#آپارات آشغال)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی