ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سایت اینستاگرام از نو طراحی می شود

وبسایت اینستاگرام به زودی ظاهری زیباتر پیدا می کند و طبق خبرهای رسیده، در هفته جاری، طراحی نسخه دسکتاپی و موبایل آن تغییر خواهد کرد و عکس ها بزرگ تر از ابعاد فعلی شان در آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

وبسایت اینستاگرام به زودی ظاهری زیباتر پیدا می کند و طبق خبرهای رسیده، در هفته جاری، طراحی نسخه دسکتاپی و موبایل آن تغییر خواهد کرد و عکس ها بزرگ تر از ابعاد فعلی شان در آن به نمایش در خواهند آمد.

محسوس ترین تغییر در صفحه پروفایل کاربران سیستم های دسکتاپی رخ خواهد داد که به زودی این عکس های بزرگ را در قالب ردیف هایی خواهند دید و دیگر از پنج عکس کوچکی که هم اکنون می توان در صفحات پروفایل مشاهده کرد خبری نخواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

همچنین بخش مربوط به عکس های کاور در بالای صفحه دیگر وجود نخواهد داشت و تصاویر دیگر لبه های گرد سابق را ندارند اما عکس های پروفایل نیز کاملا گرد می شوند که البته روشن است که این تغییرات با هدف ایجاد همخوانی بیشتر سایت با اپلیکیشن اینستاگرام انجام گرفته است.

در طراحی جدید صفحه های پروفایل به خاطر سادگی شان شباهت زیادی به صفحه های مشبک سایت VSCO پیدا کرده اند. ظاهرا عکس های فوق العاده ای که در این سایت آپلود می شوند اینستاگرام را بر آن داشته تا سایت خود را آپدیت نموده و فضای بهتری را در اختیار شبکه گسترده عکاسان خود قرار دهد تا آثارشان را در آن به نمایش بگذارند.

قالب جدید روی صفحات هشتگ نیز موجود خواهد بود و آپدیت های مشابه ای نیز در طراحی فید دسکتاپ و پروفایل ها رویت خواهد شد.

اینستاگرام اعلام کرده که صفحات آن از امروز آپدیت مذکور را دریافت خواهند کرد و تا پایان هفته برای همگان قابل رویت خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mahmood
    mahmood | ۳۰ شهریور ۱۳۹۴

    یکی از مسخره ترین برنامه های گوشی همین اینستاگرامه.من خودم اگه وقت بزارم ی برنامه مینویسم بهتر ازین همینطور که الانم تو بازار هست.اما چون قدرت بازاریابی ندارن معمولا ب فنا میره.چی داره این اینستاگرام خداییش؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی