ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در پی ساخت تلفن های همراه با نمایشگر تاشو است

شکی نیست که سامسونگ در زمینه نمایشگرهای تلفن های همراه طی سال های اخیر پیشرو بوده و بهترین ها را در پرچمداران خود ارائه کرده. اما کیفیت بالای نمایشگرها تمام ماجرا نیست. سامسونگ دستی هم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

شکی نیست که سامسونگ در زمینه نمایشگرهای تلفن های همراه طی سال های اخیر پیشرو بوده و بهترین ها را در پرچمداران خود ارائه کرده. اما کیفیت بالای نمایشگرها تمام ماجرا نیست. سامسونگ دستی هم در تغییرات کلی دارد و تا اینجای کار دو تلفن همراه با نمایشگرهای خمیده هم عرضه کرده.

از مدت ها پیش شایعه بود که سامسونگ در حال کار روی نمایشگرهای تاشو است، نمایشگرهایی که بدون نیاز به جدا شدن توسط لولاها، می توانند خمیده شوند، همانند یک ورق کاغذ. اما حالا پتنت اخیری که توسط سامسونگ ثبت شده، به شایعات قوت بخشیده.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پتنت پیشین که چند روز پیش به ثبت رسیده بود، تلفن های همراه را همانند یک کتاب نشان می داد که نمایشگرهای آن توسط دو لولا از یکدیگر جدا شده اند. اما آنچه که امروز می بینیم، ظاهری بسیار آینده نگرانه تر است.

پتنت جدیدی که مشاهده می کنید، شباهت بیشتری به گلکسی نوت اج دارد تا کنسول دستی 3DS. پتنت های قبلی بیش از حد چنین طراحی را یادآور می کردند. آنچه که در زیر می بینید، از 3 لایه نمایشگر تشکیل شده که احتمالا در مواقع لزوم می تواند تبدیل به تبلت و نمایشگرهای بزرگ تر شود.

البته، باید توجه داشت که هر ایده و پتنتی قرار نیست تبدیل به محصولی جدید بشود. شرکت هایی چون سامسونگ سالانه هزاران پتنت به ثبت می رسانند و بهترین های آن ها در محصولات جدید گنجانده می شود.

 

samsung-foldable-tablet-5

samsung-foldable-tablet-4

samsung-foldable-tablet-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    اگرر بتونه اینجور درش بیاره که وقتی گوشی یا تبلت یکپارچه میشه چزی معلوم نباشه و 2 تکه یا 3 تیکه بودن صفحه نمایش معلوم نباشه خیلی خوب میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی