ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت و فیسبوک در عرضه هدست آکیلس ریفت با یکدیگر مشارکت می کنند

دقایقی پیش، فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس در کنفرانس شرکت Oculus VR پا به استیج گذاشت و از همکاری جدید دو شرکت با یکدیگر خبر داد. از آنجایی که شرکت Oculus VR هنوز کنترلر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۳:۰۰

دقایقی پیش، فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس در کنفرانس شرکت Oculus VR پا به استیج گذاشت و از همکاری جدید دو شرکت با یکدیگر خبر داد. از آنجایی که شرکت Oculus VR هنوز کنترلر مخصوص به خود را کاملا توسعه نداده، تصمیم دارد روی هر هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت که به فروش می رسد، یک کنترلر اکس باکس وان نیز قرار دهد تا به عنوان کنترلر اصلی مورد استفاده قرار بگیرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در حالی که چند روز تا شروع کنفرانس های E3 باقی مانده، آکیلس شعله را بر افروخت تا پیش از شروع حجوم انبوه اخبار، چند روزی در صدر باقی بماند. اگرچه قرار نیست مایکروسافت بازی خاصی برای هدست واقعیت مجازی آکیلس بسازد اما، تمامی بازی های اکس باکس وان، همانطور که به ویندوز 10 استریم می شوند، روی آکیلس ریفت نیز قابل بازی هستند.

از سخنان اسپنسر می توان اینطور برداشت کرد که برخی بازی های اکس باکس وان به طور کلی برای هدست آکیلس بهینه شده اند اما نامی از آن ها به میان نیامد. مایکروسافت در حال حاضر به جای پرداختن به واقعیت مجازی، واقعیت افزوده را با هولولنز پیش گرفته و همین مسئله باعث شده که کاربران اکس باکس وان در برابر پروژه مورفیوس سونی احساس خلاء کنند.

البته شما می توانید به وسیله آکیلس ریفت، فورتزا، هیلو و بازی های انحصاری دیگر مایکروسافت را از طریق استریم روی پی سی بازی کنید. کنفرانس E3 امسال مایکروسافت عمدتا در ارتباط با اکس باکس وان خواهد بود و بخش هایی نیز برای نمایش هولولنز و محصولات نرم افزاری مرتبط با آن در نظر گرفته شده است. باید دید که مایکروسافت در این هیاهو چه خواهد کرد.

آنچه که تحت عنوان آکیلس ریفت به شما ارائه می شود شامل یک کنترلر، دو نمایشگر عریض OLED، سیستم تشخیص حرکت با تاخیر اندک و یک سنسور خارجی خواهد بود. هدفون های موجود روی هدست نیز قابل حذف هستند، بنابراین اگر در مواقعی به آن ها نیازی ندارید، می توانید به راحتی از بدنه هدست جدای شان کنید.

محفظه داخلی نیز به خوبی پوشانده شده تا آسیبی به صورت وارد نکند. اگر از عینک استفاده می کنید، عینک تان مانعی برای استفاده از آکیلس ریفت نیست.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در ارتباط با دستگاه، از جمله قیمت آن منتشر نشده. پالمر لاکی، موسس شرکت Oculus VR یک بار دیگر تاریخ عرضه را فصل اول سال 2016 اعلام نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Hamidnwo
    Hamidnwo | ۲۲ خرداد ۱۳۹۴

    آقای وفانژاد اون حجومت منو کشته

  • mortezaall(mutd)
    mortezaall(mutd) | ۲۲ خرداد ۱۳۹۴

    آکیلیس ریفت به احتمال زیاد پشتیبانی خوبی از اکس باکس وان خواهد داشت...مورفیوس سونی رقیب قدری براش هست...

  • mortezaall(mutd)
    mortezaall(mutd) | ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

    آقای وفانژاد مایکروسافت وای ام دی کنفرانس PC gamer را برگزار می کنند...اونجا قراره درباره اینها صحبت کنند...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی