ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال خرید HTC توسط ایسوس وجود دارد

HTC این روزها روزگار سختی را پشت سر می گذارد؛ سهام شرکت به پایین ترین ارزش خود در طول سالیان اخیر رسیده و همچنان نیز مشغول سقوط کردن است. چنین شرایطی باعث شده تا دیگر شرکت ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

HTC این روزها روزگار سختی را پشت سر می گذارد؛ سهام شرکت به پایین ترین ارزش خود در طول سالیان اخیر رسیده و همچنان نیز مشغول سقوط کردن است. چنین شرایطی باعث شده تا دیگر شرکت ها به فکر تصاحب این مجموعه تایوانی بیفتند و آن را در لیست خرید خود قرار دهند.

ایسوس یکی از شرکت هایی است که دندان های خود را برای تصاحب HTC تیز کرده و آماده است تا سهام این مجموعه هم وطن را از آن خود کند. به گفته جانی شیه، رئیس هیئت مدیره ایسوس، موضوع خرید HTC در نشست سالیانه مطرح گشته و هنوز در مورد آن تصمیم نهایی اتخاذ نشده است.

از زمان عرضه One M9 به بازار، سهام HTC نزدیک به ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. این شرکت برای سه ماهه پیش روی ضرری ۹۳ میلیون دلاری را پیش بینی کرده است و تولید پرچمدار خود را به میزان ۳۰ درصد کاهش داده اند. با این وجود HTC امیدوار است با تولید پرچمداری جدید با اسم رمز Hero، بتواند بار دیگر خود را به بازی برگرداند.

ارزش HTC هم اکنون بالغ بر ۲ میلیارد دلار تخمین زده می شود. با در نظر گرفتن این موضوع که در سال ۲۰۱۱ این رقم ۳۳.۸ میلیارد دلار بوده است، می توان گفت که هم اکنون بهترین زمان ممکن برای ایسوس است تا این شرکت را به تصاحب خود در آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • genius
    genius | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

    اگه این اتفاق بیفته میشه به آینده htcامیدوار شد چون asusنشان داده کارشو خوب بلده.هر چند بازم میگم شرکت رو دست سامی در حوزه گجت نبوده(اگه نوکیا بود که کله نمیشد!)و بعید میدونم بیاد!

  • شرلوک
    شرلوک | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

    بعد HTC من چیکار کنم؟ ‌
    شاید آیفون...
    من با قبول همه ایرادات اما M9 رو هم دوست داشتم
    حتی!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی