ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی URL Shortener؛ اپلیکیشنی برای کوتاه کردن و ساخت QR Code از لینک ها

بعضی آدرس های اینترنتی بسیار طولانی اند و برای اشتراک گذاری در وبسایت ها یا چاپ در مجلات، فضای زیادی را اشغال می کنند. خوشبختانه سرویس هایی تحت عنوان کوتاه کننده لینک وجود دارند که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

بعضی آدرس های اینترنتی بسیار طولانی اند و برای اشتراک گذاری در وبسایت ها یا چاپ در مجلات، فضای زیادی را اشغال می کنند. خوشبختانه سرویس هایی تحت عنوان کوتاه کننده لینک وجود دارند که از لینک های طولانی و چند خطی، یک لینک کوتاه و چند حرفی می سازند تا دیگر با مشکل فضای زیاد مواجه نباشید و حتی بتوانید آنها را در حافظه تان به خاطر بسپارید.

اپلیکیشن URL Shortener که امروز به معرفیش می پردازیم، یکی از سرویس های ساخت لینک های مختصر شده است که امکاناتی فراتر از یک کوتاه کننده لینک در اختیار کاربر قرار می دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

URL Shortener از سرویس کوتاه کننده لینک گوگل برای مختصر نمودن لینک ها استفاده می کند و کلیه لینک هایی که به آن می دهید را به شکل http://goo.gl/ppWJIh به شما تحویل خواهد داد.

URL Shortener 2

پس از کوتاه کردن هر لینک، قادر خواهید بود که آن را از محیط URL Shortener با سایر اپلیکیشن ها به اشتراک گذاشته، آن را ذخیره کرده و یا به سادگی در جاهای مختلف کپی/پیست کنید.

اما از میان قابلیت های URL Shortener، باید ساخت QR Code از لینک ها و همچنین نمایش آمار مربوط به هر کدام را بهترین امکانات اپ یادشده بنامیم. با یک کلیک ساده قادرید از لینک کوتاه شده خود یک QR Code ساخته و آن را از طریق ایمیل یا سایر اپ های ارتباطی با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

URL Shortener آمار مربوط به هر لینک را نیز در نمودارهایی رنگارنگ به شما نشان می دهد. مثلا می توانید تعداد افراد کلیک کننده روی هر لینک، مرورگر و سیستم عاملی که برای مرور لینک ها استفاده شده و کشور محل سکونت کسانی که آن را باز کرده اند را ببینید که اطلاعاتش برای مدیران وبسایت ها می تواند بسیار ارزشمند باشد.

این اپلیکیشن بسیار کاربردی را می توانید با حجم 3 مگابایت و به رایگان در گجت های اندرویدی خود داشته باشید.

URL Shortener

URL Shortener

سازنده: Thomas Devaux قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • 3abbreviations
    3abbreviations | ۱۹ دی ۱۴۰۰

    3suffocation

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

    من قبلا فکر میکردم این اپلیکیشن محصول خود گوگله.

  • .....
    ..... | ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

    عالی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی