ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم اپل واچ در سال ۲۰۱۶ از راه خواهد رسید

اکنون LG Display به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان نمایشگر ساعت اپل به شمار می رود و بر اساس گزارش های جدید، مشخص گشته که این کمپانی به تنهایی وظیفه ساخت نمایشگرهای نسخه دوم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

اکنون LG Display به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان نمایشگر ساعت اپل به شمار می رود و بر اساس گزارش های جدید، مشخص گشته که این کمپانی به تنهایی وظیفه ساخت نمایشگرهای نسخه دوم را نیز بر عهده خواهد داشت.

این اخبار از طرف خبرگزاری کره ای، MK News منتشر شده اند و بر اساس آنها، ال جی برای ساخت نمایشگر اپل واچ ۲ از تکنولوژی P-OLED  استفاده خواهد کرد. اما نکته ای دیگر در این خبر که اشاره به آن بسیار ضروریست، حضور نسل دوم از ساعت اپل در سال ۲۰۱۶ است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اصولا چرخه ی بروز رسانی در میان محصولات الکتریکی به شکل سالانه درآمده و همین موضوع، انتقادات بسیاری را روانه ی همه ی ساعت های هوشمند می کند؛ چرا که معمولا ساعت های کلاسیک تا چندین سال کارایی خود را به شکل مطلوبی خواهند داشت اما یک ساعت الکتریکی، صرفا برای یک سال «جدید» است و نسخه های بعدی اش مشخصا با قابلیت های فروان دیگری به بازار خواهد آمد.

خبر یاد شده مبنی بر رسیدن اپل واچ به بازار در سال ۲۰۱۶، می تواند خیال افرادی را که دست کم آن را فعلا خریداری کرده اند راحت کند چرا که مدتی قبل شایع شده بود که نسل دوم ساعت هوشمند اپل در پایان سال ۲۰۱۵ (احتمالا همزمان با آیفون های جدید) معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

گفته می شود انعطاف پذیری تکنولوژی P-OLED باعث گشته تا اپل آن را برای نسل دوم ساعت خود انتخاب نماید. از سوی دیگر چنین نمایشگری مصرف انرژی کمتری را نیز طلب می کند.

منبع کره ای، MK News اذعان داشته که اپل، استعداد های LG Display را تحسین می کند و به شکل کامل ساخت نمایشگر نسل آینده را به این کمپانی واگذار نموده است. در گزارش منتشر شده، تاریخ دقیقی معین نگشته و صرفا می دانیم که نسل دوم ساعت اپل در سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت اما گمانه زنی می شود که این محصول همانند سال ۲۰۱۵،‌ حوالی ماه آوریل برای خرید توسط علاقه مندان موجود خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • فاميل دور
    فاميل دور | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

    اپل واچ هم كم كم داره به يكي از محصولات اصلي اپل و البته به يك گزينه هميشگي براي دوستداران اپل تبديل مي شه . با اين موجي كه از ساعت هاي هوشمند به راه افتاده به نظر مي رسه اگه توليد كنندگان سنتي ساعت هاي مچي خودشون رو به اين جريان نرسانند ضررهاي جبران ناپذيري خواهند كرد . (سال ٢٠٠٧ عرضه آيفون و حكمراني نوكيا بر بازار تلفن هاي همراه رو به خاطر بياريد) هر چند ميليون ها نفر در دنيا هنوز ساعت هاي كلاسيك رو ترجيح مي دن .

  • سهیل
    سهیل | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

    مقایسه ساعت های هوشمند با ساعت های کلاسیک کار اشتباهیه. اینها اصلا دوتا چیز متفاوتن و ساعت هوشمند فقط اسمش ساعته چون شاید کمترین استفاده ای که ازش میشه مشاهده زمان خواهد بود و البته ارزش لوکساری هم یکی از فاکتورهای خیلی کمرنگشون خواهد بود.
    عجیب که سایتهای خارجی بعضی وقت های اینقدر مطالبشون نسنجیده و یک بعدیه.

    • iPooya
      iPooya | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

      لاكچري عزيز

      • AZJAGUAR
        AZJAGUAR | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

        فرانسوی گف مصلا حالا گیر نده :))))

    • Divan Greedy (Aj Lee)
      Divan Greedy (Aj Lee) | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

      خوب شاید بهتر باشه شرکت ها اسم دیگه ای به جز ساعت برای محصولاتشون استفاده کنن / اسم محصول توضیح دهنده محصوله

      • سهیل
        سهیل | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

        شما به سه تا شاتی که تو همین پست از اپل واچ هست نگاه کن. هیچکدومش موضوع نشان دادن زمان نیست.
        تلفن یک زمانی کاربرد اصلیش مکالمه صوتی بود. اما امروز چند درصد کاربرد اسمارت فون ها را تشکیل میده؟ موضوع همون اسمارتی هست که جلوی اسم اضافه میشه.
        در ضمن منظورم Luxury بود.

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

      هروقت يه محصول جديد مياد و ميخواد جاي خودش رو بين مردم باز كنه، يه عده هستن كه انكار مي كنن و ميگن اين، هيچوقت جاي اون و نميگيره، مثل دوربين ديجيتال كه شركتايي مثل آگفا جدي نگرفتنش و كلا از صحنه روزگار محو شدن، مثل باور اينكه سي دي جاي نوار و نوار ويديو رو ميگيره، كه خيليا اون زمان انكارش ميكردن و ميگفتن نوار يه چيز ديگه اس، مثل باور اينكه تبلت جاي نت بوك رو ميگيره، كه باز خيليا انكار كردن، ولي بعدش پشيمون شدن، ساعت هوشمند هم همينه، قبول دارم كه تفاوتشون خيلي زياده ساعت مكانيكي با ساعت هوشمند، اما يادت نره، درنهايت يك دستگاه بايد روي مچ دست من و تو باشه، يا ساعت مكانيكي و يا ساعت هوشمند، طبيعتا جفتش و نميتوني ببندي رو دستت، از نظر كاربرد شكي نيست كه كاربرد ساعت هاي هوشمند ١٠٠ برابر بيشتر از ساعت مكانيكي هست و البته به طور كامل كار ساعت مكانيكي رو هم انجام ميده، فقط مونده بحث لاكچري و ظاهر ساعت، كه اونم تا دو نسل ديگه قطعا كاملا حل ميشه و ديگه خريد ساعت مكانيكي هيچ ارزشي ندارن...

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

    پلاستیک اولد الجی تنها چیزی هست که میتونه امولدهای سامسونگ رو شکست بده دلیل استفاده اپل از این نوع صفحه نمایش هم کم مصرف بودن انعطاف پذیر بودن کنتراست بی نهایت و........... هست.

  • iPooya
    iPooya | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

    فك نميكردم بخواد به اين زودي عرضه كنه ، چون تو ايران هنوز فيمتش عادي نشده

مطالب پیشنهادی