ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مسنجر فیسبوک حالا 700 میلیون کاربر ثبت شده دارد

برپایه اظهار نظرهای تازه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک، سرویس مسنجر این شبکه اجتماعی حالا در حدود 700 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد. در اواخر ماه مارس، تعداد کاربران این سرویس پیام رسان برابر با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

برپایه اظهار نظرهای تازه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک، سرویس مسنجر این شبکه اجتماعی حالا در حدود 700 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد.

در اواخر ماه مارس، تعداد کاربران این سرویس پیام رسان برابر با 600 میلیون نفر اعلام گردید و این یعنی مسنجر فیسبوک توانسته است در کمتر از سه ماه حدود 100 میلیون نفر دیگر را جذب نماید.

لازم به یادآوری است که همه 700 میلیون کاربر یاد شده فعال نیستند و صرفا تعداد کل استفاده کنندگان ثبت شده را در برمی گیرند. گفته می شود که زاکربرگ این اطلاعات را در جریان نشستی مطرح ساخت که با حضور سرمایه گذران این شرکت برگزار گردید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

چند روز پیش، مسنجر فیسبوک رکورد یک میلیارد بار دانلود را از طریق ابزارهای اندوریدی شکست و به عنوان یکی از معدود اپلیکیشن های مبتنی بر این سیستم عامل که موفق به ثبت چنین رکوردی شده، نامش را به ثبت رساند.

در تابستان گذشته، جدا شدن مسنجر از اپلیکیشن اصلی فیسبوک نارضایتی بسیاری از کاربران آن را به وجود آورد اما ظاهرا حتی این اقدام هم نتوانست از محبوبیت سرویس پیام رسان یاد شده بکاهد.

مسنجر در زمان انتشارش امکانات تازه و قابل توجهی در مقایسه با زمانی که داخل اپلیکیشن اصلی مورد استفاده قرار می گرفت، نداشت. اما شرکت ارائه دهنده نشان داد که با این کار، مسیر تازه ای را در پیش گرفته است و حالا این مسنجر به جای آنکه صرفا نقش یک سرویس پیام رسان استاندارد را داشته باشد، نقش یک پلتفرم رو به پیشرفت در حوزه تجارت الکترونیکی را ایفا می کند که حتی قابلیت اجرای اپلیکیشن ها و بازی های مختلف را نیز دارد.

همین چند وقت پیش، فیسبوک فاش ساخت که در حال به روز رسانی و بهبود سیسم اشتراک گذاری موقعیت مسنجر است؛ اقدامی که به باور برخی می تواند مسیر را برای یکپارچه سازی آن با سرویس های اشتراک گذاری ماشین نظیر اوبر هموار نماید.

در حال حاضر، تنها اپلیکیشن پیام رسانی که گفته می شود بیشترین تعداد کاربر را دارد، دیگر سرویس متعلق به فیسبوک یعنی واتس اپ است که با 800 میلیون کاربر، سلطان بازار پیام رسان های موبایلی نام گرفته.

تردیدی نیست که اگر واتس اپ به فیسبوک تعلق نداشت، نرخ رشد مسنجر تهدیدی جدی علیه آن محسوب می شد اما، این دستاورد صرفا خشنودی فیسبوک را به دنبال داشته و بس.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mohammad aalizadeh
    mohammad aalizadeh | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴

    الان فقط تلگرام. البته اگه دوستان عزیزمون فیلترش نکنن :/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی