ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

10 بازی مورد انتظار که در E3 2015 نمایش خواهند داشت

E3 محفل بزرگی است که معمولا بزرگ و کوچک گرد هم آمده و هر چه در چنته دارند را به رخ یکدیگر می کشند. در این کارزار نفس گیر اما بازی های بزرگ بیشتر و ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۰

E3 محفل بزرگی است که معمولا بزرگ و کوچک گرد هم آمده و هر چه در چنته دارند را به رخ یکدیگر می کشند. در این کارزار نفس گیر اما بازی های بزرگ بیشتر و بهتر دیده می شوند. بسیار عناوینی هستند که نامی از آن ها هنوز برده نشده و در کنفرانس ها نفس مان را می برند اما چرا پیشگویی کنیم؟

در حال حاضر حضور بازی های بسیاری در نمایشگاه تائید شده. از بازی های بزرگ ناشرانی و تولیدکنندگان نامی گرفته تا عناوین مستقلی که در استودیوهای کوچک توسعه داده می شوند. در حالی که تا برگزاری اولین کنفرانس نمایشگاه کمتر از 32 ساعت زمان باقی مانده، به سراغ نام های بزرگ رفته ایم تا برای نمایش شان در E3 حسابی آماده باشیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Fallout 4

fallout_4_image1-600x295

بالاخره...

حس خوبی است که بعد از سال ها دست به قلم شویم و راحت در مورد Fallout 4 صحبت کنیم. واقعا حس خوبی است. تا کمتر از 48 ساعت دیگر، بتسدا Fallout 4 را به اهالی رسانه و کسانی که E3 2015 را دنبال می کنند (شما هم آماده پوشش دیجیاتو از کنفرانس ها و نمایشگاه E3 هستید دیگر؟) نشان می دهد. ما هم منتظر هستیم تا در وهله اول ببینیم بتسدا چه برایمان پخته و پس از آن، آیا بازی همین امسال منتشر می شود یا خیر؟

DOOM

Doom4_610

قطعا یکی از اخبار هیجان انگیزی که موجب شد همگی از شادی به هوا بپریم، خبر بازگشت DOOM بود. استودیوی نام آشنای id Software بعد از گذشت یازده سال از عرضه عنوان باشکوه Doom 3، امسال با رونمایی از دووم جدید با قدرت تمام در استیج E3 2015 ظاهر می شود و باید انتظار یک تریلر نفسگیر از گیم پلی این شوتر اول شخص را داشته باشیم. نفس ها را در سینه حبس کنید، هیولاها در حال نزدیک شدن اند.

Uncharted 4: A Thief's End

uncharted-4

همه منتظرند ببینند استودیو ناتی داگ چه کرده. شاید هیچ چیز مهم تر از این در کنفرانس پیش روی سونی وجود نداشته باشد (یعنی حداقل بازی هایی که نامی از آن ها برده شده تاکنون). سال 2013، ناتی داگ با ساخت The Last of Us انتظارات را به حدی بالا برد که ساخت یک بازی متوسط از سوی آن ها دیگر پذیرفتنی نیست، مردم یک بازی فوق العاده می خواهند و ناتی داگ می تواند سری آنچارتد را به شکل بی نظیری پایان بخشد.

Halo 5: Guardians

halo_5_guardians_commercial_shoot_crop

هیلو و مایکروسافت تا به اینجای کار و پیش از اعلام برنامه های سونی برای آخر سال، برنده بلامنازع ماه های اکتبر تا دسامبر هستند. هیلو 5 اواخر امسال از راه می رسد و همه ما دوست داریم که بازار را به خاک و خون بکشد. در بدبینانه ترین حالت ممکن، اگر از سیاست های پیشین مایکروسافت متنفر بودید، با هیلو 5 و سیل بازی های آخر سال میلادی زمان آن رسیده که یک اکس باکس وان تهیه کنید. آیا هیلو 5 می تواند بهترین بازی سال از نگاه مجلات و وبسایت های معتبر باشد؟

Star Wars: Battlefront

star_wars_battefront_screens-1-600x337

جدیدترین فیلم از سری جنگ ستاره ای اواخر امسال منتشر می شود و بعید به نظر می رسد که آبرامز فیلم بدی ساخته باشد. اما اگر می خواهید آخر سال خودتان را همه جوره ستاره ای کنید، منتظر Star Wars: Battlefront، آخرین ساخته استودیو DICE باشید. نمایش این عنوان در کنفرانس الکترونیک آرتز (و احتمالا کنفرانس سونی یا مایکروسافت) مطمئنا شگفت انگیز خواهد بود. همانطور که سال های پیش بتلفیلدها نظر همه را به خود جلب می کردند، امسال استار وارز در موقعیتی مناسب است.

Rise of the Tomb Raider

Rise-of-the-Tomb-Raider

کریستال داینمیکس استاد مسلم اکشن های ماجراجویی است، چه کسی می تواند آن را انکار کند؟ 19 سال است که با ماجراهای لارا کرافت، این باستان شناس نجیب زاده انگلیسی همراهیم و هیچ وقت از او خسته نشده ایم؛ هرگز هم نخواهیم شد. Rise of the Tomb Raider ادامه داستان نسخه قبلی است که در سال 2013 عرضه شد و گفته شده که بازی تا مدت مشخصی در انحصار زمانی کنسول های نسل هفتم و هشتم مایکروسافت خواهد بود.

Assassin's Creed: Syndicate

Assassins_Creed_Syndicate_Gang_Leader

اساسین ها باز می گردند. هر چند بعد از ACII، سالی نیست که یک عنوان Assassin’s Creed را تجربه نکنیم اما هنوز هم فرقه آدمکشان با استایل منحصر به فردشان در میان گیمرها دلبری می کنند. Syndicate در انگلستان دوران ویکتوریایی دنبال می شود و ما را وارد درگیری های همیشگی میان تمپلارها و اساسین ها در طول انقلاب بزرگ صنعتی خواهد کرد. پس از عملکرد  نه چندان جالب یونیتی، انتظارات از Syndicate بسیار بالاست. باید ببینیم آیا یوبی سافت بالاخره می تواند کاراکتری را در میزان محبوبیت جایگزین الطیر ابن الاحد یا اتزیو آودیتوره بکند یا خیر؟

Deus Ex: Mankind Divided

deus_ex_mankind_divided_screenshot-1

حتی فکر کردن به آینده و Augmented Humanity جذاب است، چه برسد به آنکه بخواهید در آن زندگی کنید و نقش یکی از انسان های پیشرفته را بازی کنید. Deus Ex: Mankind Divided چندی پیش از سوی Square Enix معرفی شد و قطعا یکی از ستاره های نمایش سه شنبه شب کنفرانس شرکت خواهد بود. به نظر می رسد دنیای Deus Ex جدید به همان اندازه هیجان انگیز و دلهره آور باشد.

Mirror's Edge Catalyst

mirrors-edge-background-600x328

Mirror’s Edge از آن دست بازی های خلاقانه و بی نظیری بود که در زمان عرضه اش سر و صدای زیادی به پا کرد. انجام حرکات پیچیده پارکور در زاویه اول شخص با کمی چاشنی اکشن باعث شد که هرگز نتوانیم آن را فراموش کنیم. چند سالی از Faith و ماجراجویی هایش بر فراز آسمان خراش ها خبری نبود که بالاخره در E3 2013 اعلام شد که بازی برای کنسول های نسل هشتم و ویندوز عرضه می شود. دو سال از آن زمان گذشت و خبری از میرورز اج نشد. اما طبق وعده های الکترونیک آرتز، تا ساعاتی دیگر بالاخره انتظارات به پایان می رسد و اخبار هیجان انگیزی از نسخه جدید این بازی خواهیم شنید.

Rainbow Six Siege

rainbow-six-siege-2015-game-wallpaper-tom-clancy-s-the-division-vs-rainbow-six-siege

اگر یک بازی از یوبیسافت باشد که با اطمینان بتوان به موفقیت آن اطمینان داشت، Rainbow Six Siege است. عناوین قدیمی این سری عمدتا موفق بوده اند و بعضی از آن ها به جدیت هر چه تمام تر یک نسل از تمام شوترهای دوره خود جلوتر بودند اما آیا این رویه با Siege تکرار می شود یا این عنوان هم تبدیل به شوتری معمولی خواهد شد؟ حداقل در شرایط کنونی که یوبیسافت هزینه های زیادی صرف تبلیغات Siege کرده، بعید به نظر می رسد موفقیتی در کمین شان نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (68 مورد)
  • Danny
    Danny | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

    AC:S بهترين چيزى که منتظرشم . ولى تو اين ليست جاى COD و NFS به شدت خاليه ..

  • amir goli
    amir goli | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    xbox one خیلی ضعیف تر از ps4 بود امسال خیلی خیلی ضعیف تر ولی xbox 360 خیلی قوی تر از ps3 بود ولی خیلی سخته بخوای دویست و پنجاه تومن پول بازی پی اس فور بدی

  • تایسون
    تایسون | ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

    تو چرا گیج میزنی رفیق؟!!!
    من کجا اسم بازی آوردم تو اون کامنت آخه!!!!!
    اصلا یه دو سه دور دیگم بخون ببین چی گفتم
    فقط یاد گرفتی هرچی مینویسی قبلش به طرف مقابلت بگی یه خرده فکر کن:)) بعدش جاده خاکی بری
    من گفتم ثابت کن پی سی از کنسول بهتره
    که متاسفانه نتونستی
    ولی من راحت 10 تا دلیل میارم

  • Amour
    Amour | ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

    فرهنگ دنیا ؛ کشت و کشتار ! چیزی که در اکثر بازی های کامپیوتری هم غالب شده ...


    جالبه که همین مردم(تولید کننده، بازیکن، منتقد و ....) بعد می نشینند ؛ جنگ و کشتار رو نکوهش میکنند .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی