ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار جزئیات تازه در مورد نسل بعدی تلفن هوشمند پرچمدار موتورولا

گفته می شود به تازگی منبعی که قبلاً جزئیات دقیقی را در مورد نسل دوم موتو ایکس افشا کرده بود، اطلاعاتی را در مورد نسل آتی این موبایل به بیرون درز داده است. تا پیش از این ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

گفته می شود به تازگی منبعی که قبلاً جزئیات دقیقی را در مورد نسل دوم موتو ایکس افشا کرده بود، اطلاعاتی را در مورد نسل آتی این موبایل به بیرون درز داده است.

تا پیش از این شاهد راه یافتن تصاویری از اجزای داخلی این محصول به اینترنت بودیم و شنیده می شد که موتورولا تصمیم گرفته پرچمدار بعدی اش را به سنسور اثر انگشت در قسمت پشت بدنه مجهز نماید، هر چند اندکی بعد شایعاتی دیگر اشاره به این داشتند که عکس های یاد شده متعلق به نمونه ی اولیه اسمارت فون مورد بحث هستند و در محصول نهایی احتمالاً خبری از حسگر اثر انگشت نخواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اطلاعات تازه ای که از طریق منبع پیش تر اشاره شده منتشر گشته بخش هایی از شایعات پیشین در رابطه با موتو ایکس نسل سوم را تائید می کند و ظاهراً این تلفن هوشمند به جد قرار است در دو نسخه ی ۵.۷ و ۵.۲ اینچی عرضه گردد.

اما در شایعات قبلی آمده بود مدل دارای صفحه نمایش بزرگتر صرفاً از طریق اپراتور مخابراتی ورایزن ارائه خواهد شد و حالا گفته می شود Big Red تنها اپراتوری است که در مورد عرضه ی این مدل به کاربران ابراز تمایل نموده.

بر طبق شنیده ها، در داخل موتورولا نمونه ی ۵.۲ اینچی موتو ایکس و نسخه ی ۵.۷ اینچی موتو ایکس پلاس خطاب می گردد، هر چند که باید احتمال تغییر نام این نسخه را نیز در نظر داشت.

منبع خبر می افزاید دوربین اصلی نسل سوم پرچمدار موتورولا دارای گزینه های زیادی برای پیاده سازی تنظیمات به شکل دلخواه و به صورت دستی شده و شاید تغییرات متعدد صورت گرفته در آن سبب گردند ما با بهترین دوربینی که تا کنون در یکی از تلفن های کمپانی مورد بحث تعبیه گشته مواجه شویم.

مدل ۵.۷ اینچی دارای اسپیکرهای استریو خواهد بود و مشخص نیست که آیا این نوع اسپیکرها در مدل کوچک تر هم وجود دارند یا خیر. ضمناً در نمونه ی دارای نمایشگر بزرگتر، از نوار پشتی محصول که دوربین، فلش و لوگوی شرکت تولید کننده را در خود جای داده به منظور ارتباط با یک هدست واقعیت مجازی استفاده شده است.

اپلیکیشن جدید گوگل فوتو هم به صورت پیش فرض با تلفن هوشمند مورد اشاره عرضه خواهد گشت تا یافتن تصاویر بر حسب سوژه های خاص و به اشتراک گذاریشان به شدت ساده شود و البته علاوه بر این اپ، شایعاتی در مورد اپلیکیشن پیش فرض دیگری با عنوان Moto Wear نیز وجود دارد. اپلیکیشن مذکور بر حسب گمانه زنی های صورت پذیرفته احتمالاً برای ارتباط با ابزارهای پوشیدنی ساخته شده توسط موتورولا از جمله نسل بعدی موتو ۳۶۰ طراحی شده است.

نسل آتی ساعتی که در بالا از آن نام برده شد نیز بر طبق اطلاعات موجود توسط برند مورد بحث با اسم رمز Smelt در دست توسعه بوده و نمایشگری با رزولوشن بیش از ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل خواهد داشت؛ در کنار این گجت پوشیدنی ظاهراً اسمارت واچی دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که به جای اندروید پوشیدنی به سیستم عاملی ابداع شده توسط خود موتورولا تجهیز گشته.

ذکر شده موتورولا سرعت توسعه و تولید محصولات فوق الذکر را به شدت افزایش داده و تلاش می کند پیش از رونمایی و عرضه گلکسی نوت ۵ به بازار آنها را به دست کاربران و هواداران خودش برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • karo
    karo | ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

    من موتو جی 2014 دارم ..گوشی خیلی خوبیه ..به نسبت قیمتش واقعا انتخاب خوبیه ... من زیر 700 خریدم از دبی ... موتورولا رو دست کم نگیرید ... همین موتو جی تو رده بندی خیلی از سایتهای معتبر بهترین گوشی زیر 200دلار دنیا شناخته شد ...تو برزیل پرفروشترین گوشی تو رده خودش شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی