ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی RAR؛ اپلیکیشنی برای مدیریت کامل بر فایل های فشرده

فشرده سازی فایل ها در فرمت RAR یا Zip، می تواند حجم آنها را به طرز شگفت انگیزی کاهش دهد. مضاف بر این، با این روش می توانید انواع فایل با فرمت های گوناگون را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

فشرده سازی فایل ها در فرمت RAR یا Zip، می تواند حجم آنها را به طرز شگفت انگیزی کاهش دهد. مضاف بر این، با این روش می توانید انواع فایل با فرمت های گوناگون را در یک فولدر بسته بندی کرده و حتی برای تأمین امنیت رویش رمز عبور بگذارید.

پس از آنکه بسته فشرده آماده شد، ارسالش از طریق ایمیل یا سایر روش ها از آسان ترین کارهای ممکن خواهد بود. اپلیکیشن RAR for Android ابزاری است که امکان مدیریت کامل بر فایل های فشرده را به گجت های شما می آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است. با ورود به آن می توانید با بهره گیری از فایل منیجر داخلی، اول از همه فایل هایی که قصد دارید فشرده شان کنید را انتخاب نمایید.

پس از آن کافیست آیکن آرشیو در بالای صفحه را فشرده تا وارد منوی تنظیمات فشرده سازی شوید. در این قسمت قادرید فرمت خروجی (RAR، ZIP یا RAR 4.x) را انتخاب نمایید که حجم فایل نهایی در هر کدام با یکدیگر متفاوت است.

Rar 2

از تنظیمات دیگر پیش از فشرده سازی می توان به انتخاب نام و محل ذخیره فایل فشرده، گذاشتن رمز عبور و تعیین میزان فشرده سازی اشاره نمود. البته عکس این کار را هم می توان در RAR for Android انجام داد.

بدین معنی که با باز کردن یک فایل فشرده در محیط اپلیکیشن، می توانید محتویاتش را در حافظه SD یا داخلی Extract کنید. فایل های فشرده با فرمت های RAR، ZIP، TAR، GZ، BZ2، XZ، 7z، ISO و ARJ از جمله فرمت هایی هستند که اپلیکیشن مذکور توانایی باز کردنشان را داراست. از تنظیمات مهم این بخش هم می توان به توانایی Overwrite کردن فایل ها و تعمیر فایل های فشرده مشکل دار اشاره کرد.

به غیر از مواردی که گفتیم، تنظیمات ریز و درشت فراوانی برای مدیریت این فایل ها و حتی مشاهده بنچمارک فرآیند فشرده سازی در اختیار کاربران RAR for Android قرار گرفته تا بتوان آن را کامل ترین ابزار فشرده سازی در سیستم عامل اندروید دانست.

RAR for Android را می توانید به رایگان و با حجم 4 مگابایت از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید.

RAR for Android

RAR for Android

سازنده: RARLAB قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

    واقعا مثل نسخه ویندوزش هست عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی