ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده جدید از تلفن هوشمند گلکسی J5 سامسونگ

تقریباً ماه گذشته بود که از طریق سازمان TENAA در چین جزئیاتی در رابطه با تلفن های هوشمند گلکسی J5 و همچنین گلکسی J7 به اینترنت راه یافت. اما حالا عکسهایی زنده از J5 به دست ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

تقریباً ماه گذشته بود که از طریق سازمان TENAA در چین جزئیاتی در رابطه با تلفن های هوشمند گلکسی J5 و همچنین گلکسی J7 به اینترنت راه یافت.

اما حالا عکسهایی زنده از J5 به دست وب سایت SamMobile رسیده که طراحی ظاهری این محصول را به شکل کامل به نمایش گذاشته و اطلاعات بیشتری را در مورد آن فاش می سازند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر طبق تصاویر پیش تر اشاره شده گلکسی J5 با شماره مدل SM-J500F، از طراحی مشابه گلکسی J1 برخوردار بوده و بدنه ای تمام پلاستیکی با درب پشتی قابل تعویض دارد و در اصل تفاوت ظاهری عمده ی بین دو محصول را می توان در ابعاد نمایشگر هایشان دانست.

باتری اسمارت فون مورد بحث نیز قابل تعویض بوده و در قسمت پشتی آن یک درگاه میکرو SD هم در نظر گرفته شده، ضمن اینکه بر طبق شایعات قبلی گفته می شود J5 با نسخه ی جدید رابط کاربری تاچ ویز و به همراه اندروید ۵.۱ آماه ی عرضه می گردد.

این موبایل به نمایشگری ۵ اینچی تجهیز گشته، چیپست چهار هسته ای و ۱.۲ گیگا هرتزی اسنپدراگون ۴۱۰ را در خود جای داده و از ۱.۵ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی با همراهی باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

ناگفته نماند که درست همانند گلکسی A5، A7 و همچنین E7، تلفن هوشمند جدید غول تکنولوژی کره ای یعنی گلکسی J5 نیز در قسمت پشتی و جلویی اش به ترتیب دوربین هایی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی را جای داده. باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه زمانی تصمیم خواهد گرفت موبایل مذکور را به صورت رسمی رونمایی و روانه ی بازار کند.

Samsung-Galaxy-J5-SM-J500-02 Samsung-Galaxy-J5-SM-J500-03 Samsung-Galaxy-J5-SM-J500-05 Samsung-Galaxy-J5-SM-J500-06 Samsung-Galaxy-J5-SM-J500-07 Samsung-Galaxy-J5-SM-J500-08 Samsung-Galaxy-J5-SM-J500-14 Samsung-Galaxy-J5-SM-J500-16 Samsung-Galaxy-J5-SM-J500-18 Samsung-Galaxy-J5-SM-J500-22

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • داود
    داود | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    سلام آیا باتعویض باتری NFC گوشی ایراد میده میکنه؟

  • mohammad
    mohammad | ۹ دی ۱۳۹۴

    خیلی عالیه هزارتا E5.E7 قوربونش بره ??????

  • سعید
    سعید | ۲۷ مهر ۱۳۹۴

    سامسونگ غول صنعت الکترونیک و موبایل دنیاست این گوشی j5 فوق العاده ست خدایی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی