ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طبق گفته کاربران انجمن XDA، عملکرد لمسی نمایشگر LG G4 با مشکلاتی مواجه است

به نظر می رسد که آخرین پرچمدار شرکت کره ای ال جی به نام G4، در بخش نمایشگر دچار مشکلاتی است. بر اساس یکی از صفحات ایجاد شده در انجمن XDA، اکنون بیش از ۱۰۰ نفر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

به نظر می رسد که آخرین پرچمدار شرکت کره ای ال جی به نام G4، در بخش نمایشگر دچار مشکلاتی است. بر اساس یکی از صفحات ایجاد شده در انجمن XDA، اکنون بیش از ۱۰۰ نفر چنین مشکلاتی را در رابطه با نحوه ی کارکرد نمایشگر خود بیانگر شده اند.

چنین نیست که گاهی اوقات صفحه نمایش G4 به طور کلی نتواند به لمس انگشتان شما پاسخ دهد اما در ویدیو های منتشر شده مشخص گشته که این موبایل در اصل قادر نیست اشاره و تب های سریع را شناسایی کرده و به آنها پاسخ گوید. مشکل مشابه، زمانی که قصد سوایپ کردن و یا کشیدن انگشت بر روی نمایشگر و رفتن به صفحه ی کناری را دارید نیز دیده می شود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

چنین ضعفی البته در قابلیت های خانگی ال جی به نام های Knock On و Knock Code بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا می کنند زیرا کاربران معمولا با اشاره ای بسیار کوتاه قصد روشن کردن نمایشگر موبایل خود را با استفاده از قابلیت Knock On دارند.

انجمن XDA همچنین پس از شایع شدن این موضوعات، یک نظرسنجی از کاربران G4 به عمل آورده که تا کنون بیش از ۲۰۰ نفر از دارندگان این موبایل در آن شرکت نموده و بیش از ۶۰ درصد نیز وجود چنین مشکلی را تایید کرده اند.

لازم به ذکر است که با وارد کرد کد #*#288634 در G4 خود، می توانید به قسمت Device Test مراجعه کرده و سپس در Service Menu، گزینه ی Manual Test را انتخاب کرده و در نهایت نیز Touch Draw Test را برگزینید. سپس می توانید نحوه ی عملکرد حالت لمسی نمایشگر را با وضوح بیشتری آزمایش کنید. در ویدیوی ذیل نیز همین عملیات انجام گرفته و می بینید که برخی مواقع و با اشاره های نه چندان قوی، نمایشگر G4 نمی تواند لمس انگشتان کاربر را تشخیص دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • معین
    معین | ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

    سه تا سوال داشتم خواهشا جواب بدید مخصوصاً هر کس که این گوشی رو داره
    1.این مشکل صفحه نمایش G4 نرم افزاری یا سخت افزاری؟اگر نرم افزاری هست به نظرتون تا تابستون این مشکل رو رفع میکنه؟؟
    2.به طور کلی کدوم از این گوشیا بهترن
    LG G4_SAMSUNG S6_iphone5s_
    3.باطریه این گوشی معمولیه یا واقعاً ضعیفه و جواب نمیده؟

  • امین
    امین | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان
    آیا مشکل صفحه بر طرف شده ؟
    :' -(

  • Hooman
    Hooman | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    متاسفانه در چند روز نخست معرفی کاربران در آمریکا به شدت از ضعف در شناسایی لمس ال جی G4 اعتراض کردند
    چند ویدیو هم دوستان به من دادند که مزید بر علت هست

    متاسفانه تا اینجا عملکرد قابل قبولی در زمینه باطری از پرچمداران 2015 نبودیم و به نظر میرسد لالیپاپ هم در این جنایت دستش به خون آغشته هست و اثر انگشتش همه جا در صحنه جرم باقی مانده ...!!

    تا اینجا دست کم در بخش فبلت گالکسی نوت 4 بدون هیچ ایرادی چه نرم افزاری و چه سخت افزاری حسابی بر حریفان تاخته و قدرت خویش رو به اثبات رسانده..!

    هم تبلتم گاکسی تب اس 8.4 LTE و هم گوشیم نوت 4 دارای اندروید 4.4 هست و هرگز حاضر نیستم تا آمدن یک نسخه کم ایراد ارتقا بدم سیستم عامل دستگاه هام رو ...

    به عزیزانی که کیت کت دارند به شدت توصیه میکنم دست نگه دارن حقیقتآ کیت کت 4.4 چه ایرادی داره میخواهید دست به اینکار بزنید؟

  • aria
    aria | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

    الجی توجه آنچنایی به باتری نداره. شما بگو کدوم محصول پرچمدار الجی تا بحال جزو بهترینها در این زمینه بوده.جی فلکس هم پرچمدار نبود. G2 هم تو تست gsm خوب بود ولی تو تست فون ارنا کاملا معمولی و متوسط.از G4 واقعا خوشم اومد ولی باتریش ناامیدم کرد.

  • mohammad aalizadeh
    mohammad aalizadeh | ۲۵ خرداد ۱۳۹۴

    آب قطه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی