ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Adobe از سرویس Stock برای تهیه تصاویر آرشیوی پرده برداشت

کمپانی Adobe امروز بروز رسانی های زیادی را برای سرویس های ابری خود به نام Creative Cloud منتشر نمود اما مهم ترین خبر، شامل بروز رسانی ها نمی شود؛ امروز Adobe از یک سرویس جدید و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

کمپانی Adobe امروز بروز رسانی های زیادی را برای سرویس های ابری خود به نام Creative Cloud منتشر نمود اما مهم ترین خبر، شامل بروز رسانی ها نمی شود؛ امروز Adobe از یک سرویس جدید و بسیار کارا به نام Adobe Stock پرده برداشت.

برای درک بهتر نحوه کارکرد چنین سرویسی، ابتدا باید با معنی تصاویر stock آشنا گردیم؛ در یک جمله، تصاویر stock همان عکس های آرشیوی هستند که می توانند از طریق گرافیست ها، ناشرین و سایرین مورد استفاده قرار گیرند و بیشتر اوقات کاربران حرفه ای به دلیل پایین تر بودن هزینه استفاده از چنین تصاویری، از عکاس برای ثبت تصاویر اختصاصی بهره نمی گیرند.

اکنون سرویس Stock آمده تا گرافیست ها صرفا با رجوع به یک مکان، بتوانند همه نیاز های خود را برطرف سازند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کمپانی یاد شده همچنین امروز جدا از سرویسی که در موردش صحبت کردیم، بروز رسانی هایی را نیز برای Creative Cloud عرضه کرد و به کاربران اشتراکی سرویس ابری خود اجازه می دهد تا از Stock نیز استفاده کنند.

لازم به ذکر است که تا پیش از این، Getty و Shutterstock از جمله مهم ترین منابع تهیه و خرید تصاویر آرشیوی به حساب می آمدند. دو سرویس یاد شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند و پیروزی Stock در میان آنها، بستگی مستقیم به کیفیت ارائه شده و دسته بندی های پویا خواهد داشت.

لازم به ذکر است که Adobe مدتیست که خود را برای ارائه چنین سرویسی آماده کرده و در ابتدای سال میلادی جاری نیز سرویس تصاویر آرشیوی Fotolia را خریداری کرد و به شکل یکجا صاحب ۴۰ میلیون تصویر شد. لازم به ذکر است که Fotolia نیز همچنان برای خودش به شکل مستقل به ادامه کار مشغول است و Adobe صرفا از منابعش بهره گیری می کند.

استفاده از Stock نیازمند دانلود تصاویر بر روی کامپیوتر شخصیتان نیست؛ تصاویری که آنها را خریداری می کنید در یک «کتابخانه» ی مشترک در میان همه اپ های Adobe قابل استفاده هستند و گفته می شود که می توانید به راحتی و پیش از خرید هر تصویر، نمونه ای کم کیفیت تر از آن را امتحان کنید و در صورت رضایت به خرید نسخه ی اصلی اقدام ورزید.

کاربران قادر هستند هر تصویر را با قیمت ۹ دلار و ۹۹ سنت خریداری کرده و یا از دو طرح برای اشتراک استفاده نمایند. دریافت ۱۰ عکس در ماه با هزینه ی اشتراک ۴۹.۹۹ دلار و یا دریافت ۷۵۰ عکس در ماه با هزینه اشتراک ۱۹۹.۹۹ دلار. لازم به ذکر است که اگر پیشتر اشتراک Creative Cloud را خریداری کرده باشید، اکنون قادر هستید از برخی تخفیف ها استفاده کرده و به ازای هر ۱۰ تصویر در ماه، هزینه اشتراک ۲۹.۹۹ دلار را پرداخت نمایید. Adobe متصور است که قیمت های بالایش، می توانند به او کمک کنند تا زودتر به اوج برسد.

Adobe همچنین امروز تمرکز ویژه ای بر اندروید داشت و اپلیکیشن های Creative Cloud را برای این پلتفرم عرضه کرد که اکنون در گوگل پلی قابل دسترس بوده و شاملPhotoshop Mix، Color CC، Brush CC، Shape CC می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • عیسی
    عیسی | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    بعد از چند روز متوالی تونسم فتوشاپ و Illustrator رو آپدیت کنم { البته با چند تا کرک } این سرویس برای هنرمندان طراحی، ویژه و فوق العادست

  • Microxsl
    Microxsl | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    Adobe مثل همیشه عالی

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    برای ناشرین و طراحان میتونه عالی باشه

  • Kian
    Kian | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی عالیه .

مطالب پیشنهادی