ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و اطلاعات تلفن هوشمند گلکسی A8 سامسونگ لو رفتند [به روز رسانی شد]

در ماه مارس شاهد انتشار گزارش هایی بودیم که حکایت از ثبت عناوین تجاری گلکسی A6، گلکسی A8 و گلکسی A9 توسط سامسونگ داشتند و بر طبق همین گزارش اینطور به نظر می رسید که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

در ماه مارس شاهد انتشار گزارش هایی بودیم که حکایت از ثبت عناوین تجاری گلکسی A6، گلکسی A8 و گلکسی A9 توسط سامسونگ داشتند و بر طبق همین گزارش اینطور به نظر می رسید که کمپانی کره ای قصد دارد سری A محصولاتش را با تولید و عرضه ی مدل هایی جدید تنوع بخشیده و توسعه دهد.

کمی بعدتر شنیده ها خبر از آماده سازی موبایلی با عنوان گلکسی A8‌ به شکل ویژه برای کشور چین دادند و بعد از آن نیز گفته شد اسمارت فون مذکور در بازارهای اروپایی و آسیایی هم عرضه می گردد و امروز عاقبت تصاویر و جزئیات بیشتری در رابطه با محصول مورد بحث به اینترنت راه یافته اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر طبق عکس های به بیرون درز پیدا کرده ظاهراً گلکسی A8 فریم فلزی همانند گلکسی اس ۶ دارد که همین موضوع سبب می شود با موبایلی کاملاً متفاوت از نظر ظاهری نسبت به دیگر هم خانواده هایش (سری A) مواجه باشیم.

ذکر گشته که تلفن هوشمند مورد اشاره قدرت خودش را از دو گیگابایت حافظه ی رم و یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵ می گیرد، حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD دارد و به نمایشگری ۵.۷ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۲۰ پیکسل تجهیز شده است.

از سایر ویژگی های گلکسی A8 نیز می توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه ی home، باتری ۳۰۵۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۵.۱.۱ و پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی 4G LTE اشاره کرد.

در مورد قیمت و زمان عرضه ی موبایل فوق الذکر حرف خاصی به میان نیامده و باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه زمان آن را به صورت رسمی معرفی خواهد نمود.

به روز رسانی: وب سایت فون آرنا در مورد گلکسی A8 نوشته است این محصول ابعادی برابر با ۱۵۷.۷ در ۷۶.۷ در ۵.۹ میلی متر خواهد داشت و وزنش نیز معادل ۱۴۰ گرم خواهد بود، که در صورت صحت داشتن ابعاد یاد شده A8 بدل به باریک ترین موبایلی خواهد شد که تا کنون غول تکنولوژی کره ای تولید کرده است.

galaxy-a8-leaked-1

galaxy-a8-leaked-2

galaxy-a8-leaked-3

galaxy-a8-leaked-4

galaxy-a8-leaked-5

galaxy-a8-leaked-6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲ تیر ۱۳۹۴

    تاجویز جدید واقعا خوشگله کاش واسه galaxy E5 هم تاجویز جدید بیاد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی