ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

خلق زرافه های جهش یافته در بازی Giraffe Evolution

در روزهایی که دنیای بازی های موبایل پر شده از عناوین رانر مشابه هم و استراتژی های تکراری، ظهور یک بازی متفاوت می تواند به نوبه خودش غنیمت محسوب شود. Giraffe Evolution مبنای گیم پلی اش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

در روزهایی که دنیای بازی های موبایل پر شده از عناوین رانر مشابه هم و استراتژی های تکراری، ظهور یک بازی متفاوت می تواند به نوبه خودش غنیمت محسوب شود.

Giraffe Evolution مبنای گیم پلی اش را بر ترکیب زرافه ها و بدست آوردن گونه های جهش یافته گذاشته و سعی دارد تا با رویه ای متفاوت عنصر سرگرمی را به بازیبارها ارائه کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گیم پلی Giraffe Evolution تقریبا به بازی 2048 شباهت دارد. هر چند ثانیه یکبار، یک بچه زرافه در صفحه ظاهر می شود و شروع به خوردن غذا و دفع آن می کند. هر دو بچه زرافه را که با هم ترکیب کنید، زرافه بزرگتری بدست می آورید و این کار را تا جایی که ممکن است ادامه می دهید.

G2

در طول بازی فقط زرافه های همشکل امکان ترکیب با هم را دارند، بنابراین باید منتظر بنشینید تا دو زرافه همسایز را بدست بیاورید و با هم ترکیبشان کنید. البته همیشه هم احتیاج به منتظر ماندن نیست. با سکه هایی که از جمع کردن دفعیات زرافه ها بدست می آورید می توانید زرافه های بالغ تری بخرید تا زیاد هم منتظر نمانید.

هر چقدر زرافه های بزرگتری را با هم ترکیب کنید، گونه جهش یافته از آن هم بزرگتر شده و دنیای بازی (با عقب رفتن دوربین) بزرگتر و بزرگتر می شود. این کار تا جایی ادامه پیدا می کند که تمامی گونه های جهش یافته زرافه ها را با هم ترکیب کرده باشید.

هر چند که فلسفه Giraffe Evolution بسیار احمقانه است، اما عجیب اینجاست که رها کردنش کار چندان ساده ای نیست. بازی شدیدا اعتیادآور است و تا وقتی که انتهایش را نبینید، اصلا دوست ندارید که از بازی دست بکشید. یک سری اچیومنت هم در بازی قرار داده شده تا برای آزاد کردن آنها برای ادامه بازی شور و اشتیاق داشته باشید.

Giraffe Evolution برای گجت های اندرویدی عرضه شده و می تواند جز متفاوت ترین بازی هایی باشد که می توانید در موبایل هایتان تجربه کنید.

Giraffe Evolution

Giraffe Evolution

سازنده: Tapps - Top Apps and Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • parsa p
    parsa p | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    یکی از باحال ترین بازیاییه که انجام دادم
    خیلی سبک جالبی داره . حتما امتحانش کنید

  • Kasra_shi
    Kasra_shi | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    با ذوق و شوق اسکرول مردم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    پقققققققق خورد تو ذوقم،برا ios نیست :/ یکه به نفع Android

  • knight.bivatan
    knight.bivatan | ۲۶ خرداد ۱۳۹۴

    باید منتظر فیلم زرافه های ایکس و روزهای زرافه ای سپری شده درآینده باشیم

مطالب پیشنهادی