ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با همکاری شرکت آونگ برگزار شد: مراسم رونمایی از پارت این وان‌های هانت‌کی در ایران

شرکت آونگ عصر روز دوشنبه در هتل اسپیناس تهران مراسم رونمایی از پارت این وان‌های هانت‌کی را برگزار کرد. Part in Oneها که به صورت مختصر PIO نامیده می‌شوند، در واقع همان ساختار آل این ...

تیم دیجیاتو
نوشته شده توسط تیم دیجیاتو | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

شرکت آونگ عصر روز دوشنبه در هتل اسپیناس تهران مراسم رونمایی از پارت این وان‌های هانت‌کی را برگزار کرد. Part in Oneها که به صورت مختصر PIO نامیده می‌شوند، در واقع همان ساختار آل این وان یا کامپیوترهای یکپارچه را دارند، با این تفاوت که خود کاربر می‌تواند مشخصات سخت‌افزاری آن را با توجه به نیاز خود شخصی‌سازی کند.

به عبارت دقیق‌تر، PIOها آل این وانی هستند که مادربورد، رم، هارد و سی‌پی‌یو روی آن‌ها نصب نشده و خود کاربر می‌تواند بنا به نیاز خودش این قطعات را انتخاب و دستگاه خود را کامل کند. به این ترتیب این رده از محصولات هانت‌کی از یک سو، قابلیت شخصی‌سازی کامپیوترهای خانگی را دارند و از سوی دیگر مانند کامپیوترهای یکپارچه دستگاه‌هایی جمع‌وجور و شیک‌اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

IMG_9992

پارت این وان‌های هانت‌کی در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف و برای نیازهای مختلف تولید می‌شوند. مثلاً مدل HA271 هانت‌کی یک دستگاه 27 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی است که مخصوص بازی طراحی شده، و یا مدل HA180 یک دستگاه 18 اینچی است که برای اتاق‌ها و میزهای کوچک مناسب است. بعضی مدل‌های آن هم به صفحه نمایش لمسی مجهزند که شاید برای عده‌ای جذابیت خاص خودش را داشته باشد.

علاوه بر موارد اشاره شده در حال حاضر هانت‌کی در حوزه‌ی تولید قطعاتِ مربوط به تامین برق دستگاه‌ها و کامپیوترها نیز فعالیت دارد. هانت‌کی در این حوزه محصولات گوناگونی از قبیل انواع چندراهی و محافظ برق، پاور کامپیوتر و لپ‌تاپ و پاوربانک تولید می‌کند.

IMG_0699

نکته‌ی جالب در مورد محصولات هانت‌کی ضریب ایمنی بالای آن‌ها است. مثلاً چندراهی‌های خاص هانت‌کی در برابر نوسان شدید جریان، حرارت، آتش‌سوزی و حتی ضربه‌های شدید ایمنی بالایی دارند که شاید عبارت «جان‌سخت» توصیف مناسبی برای آن‌ها باشد.

مراسم رونمایی از این محصولات با حضور مدیرعامل آونگ، و آقای لیو مائو کی، قائم مقام شرکت هانت‌کی چین، برگزار شد. در این مراسم خانم فریس لیائو، مدیر فروش هانت‌کی، و آقای جکی زونگ، مدیر محصول این شرکت نیز حضور داشتند و در قسمت‌های مختلف مراسم به معرفی این شرکت چینی و محصولات آن پرداختند.

هانت‌کی در سال 1995 در شهر بندری شنجن چین تاسیس شد و در سال 2000 توانست عنوان برترین تولید‌کننده‌ی قطعات تامین برق کامپیوترها را به دست بیاورد. در حال حاضر هانت‌کی در رتبه‌بندی جهانی پنجمین شرکت فعال در این حوزه به حساب می‌آید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات هانت‌کی می‌توانید به سایت آونگ مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Mehrdad
    Mehrdad | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    تیتر مطلب؟؟ :D
    به چشم بادومی ها دیر اعتماد میکنم ببینیم و تعریف کنیم
    ممنون از دیجیاتو برای پوشش خوبش

    • سهیل
      سهیل | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

      هر گردی گردو نیست. بادوم داریم تا بادوم. کلن مغزیجات مقوین ولی اینا فعلا چاقاله بادومن.
      پ.ن.فقط شوخیه. اصلا نیت نژاد پرستانه نداریم.

      • Siamak Gol
        Siamak Gol | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

        خخ
        ولی شرکتای چینی هم کم کم دارن کیفیت وار عمل میکنن ! .

        • Mehrdad
          Mehrdad | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

          خخخخخخخخ بسی ملتفت شدیم ممنون از همه :D

        • Mehrdad
          Mehrdad | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

          دور جون شما ولی مردم خر نیسن جنس بنجل بخرن به قول یکی میگفت مردم پول میدن بهترین خدمات داشته باشن نه مایه عذابشون رو پس باید شرکتا هم به سلیقه مردم رفتار کنن و این درستشه
          پ.ن:با احترامی که برای استیو قائلم که میگفت ما به مردم میگیم چه چیز نیاز دارند خودشان نمی دانند ( مردمو گاگول فرض کرده):D

          • سهیل
            سهیل | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

            البته اشتباه نشه. منظور استیو چیز دیگه ای بوده.
            اصلا تمام اختراعات اینجوری بوجود اومدن. مثلا تا قبل از اومدن اینترنت کسی بهش احساس نیاز می کرد؟ همه کارشون را با تلفن و فاکس راه می انداختند. این مخترعین و توسعه دهنده های اینترنت بودند که به ما گفتند (یا دادند) به اینترنت نیاز داریم و چه نیازی داریم. واقعیتش اینه که ما خودمون نمی دونستیم!
            این حرف استیو واقعا جمله بی نظیریه و تمام فلسفه و استراتژی اپل را تو دوران خودش توضیح می ده. چیزی که الان عوض شده و تیم کوک بیشتر به نیازهایی که مشتری ها دارند نگاه می کنه تا نیازهایی که باید داشته باشند و می تونن داشته باشن.

مطالب پیشنهادی