ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس در توئیتر ویدئوها به صورت خودکار پخش خواهند شد

پس از یک مناقشه داخلی طولانی، بالاخره توئیتر آنچه تبلیغ کنندگان منتظرش بودند را ارائه کرد: پخش خودکار ویدئو در داخل تایم لاین ها. از زمانی که محتوی ویدئویی به این پلتفرم اضافه شد، کاربران برای ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

پس از یک مناقشه داخلی طولانی، بالاخره توئیتر آنچه تبلیغ کنندگان منتظرش بودند را ارائه کرد: پخش خودکار ویدئو در داخل تایم لاین ها.

از زمانی که محتوی ویدئویی به این پلتفرم اضافه شد، کاربران برای پخش آنها مجبور بودند که روی دکمه پخش اشاره کنند اما از این پس این محتواها درست مانند دیگر شبکه های اجتماعی مبتنی بر استریم نظیر فیسبوک و اینستاگرام به صورت خودکار اما بی صدا پخش خواهند شد (برای دریافت صدا هم کافی است یک بار روی ویدئو اشاره نمایید).

با این همه، شبکه اجتماعی مذکور برای آن دسته از کاربرانی که از این خبر خوشحال نیستند هم چاره ای اندیشیده تا در صورت عدم تمایل به مشاهده ویدئوها این امکان را از قسمت تنظیمات غیر فعال نمایند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

نکته دیگر اینکه اگر کیفیت ارتباطتان خوب نباشد، توئیتر به همان مد قبلی (یعنی پخش ویدئو در صورت اشاره کردن روی آنها) تغییر وضعیت می دهد و حتی امکانی را برای کاربرانش فراهم کرده تا در صورت تمایل، تنظیمات آن را طوری انتخاب کنند که فقط در زمان استفاده از وای فای، ویدئوها به صورت خودکار پخش شوند.

این شرکت ابراز امیدواری کرده اغلب کاربران این قابلیت را که از امروز روی وب و iOS فعال می شود (هنوز زمان فعال سازی آن در اندروید مشخص نشده) دوست داشته باشند.

گفتنی است کلیپ های 6 ثانیه ای وبسایت Vine که متعلق به خود توئیتر هستند نیز هم اکنون به صورت خودکار در فید پخش می شوند و از محبوبیت بالایی نزد کاربران این شبکه اجتماعی برخودارند.

به گفته Baljeet Singh مدیر محصول ویدئوهای توئیتر: «این تصمیم همخوانی بسیار خوبی با جهت گیری ها و استراتژی هایی دارد که تاکنون اتخاذ کرده ایم.»

پیشتر برای مشاهده ویدئو در توئیتر کاربران مجبور بودند که سه بار عمل تپ یا اشاره کردن را انجام دهند و حالا دیگر به انجام این کار نیاز نیست و جالب است بدانید که این تغییر صرفا به ویدئوهای آپلود شده مربوط نمی شود و از این پس فایل های گیف هم به صورت خودکار پخش خواهند شد.

Singh همچنین وعده داده که در آینده نه چندان دور امکانات بیشتری به ویدئوهای این سایت اضافه شود که از آن جمله می توان به بخشی تحت عنوان ویدئوهای پیشنهادی از سوی توئیتر اشاره کرد که بر اساس تاریخچه موارد تماشا شده قبلی شما، ارائه می گردند.

اما این قبیل اقدامات را می توان در راستای حرکت سریع شرکت ها به سمت ویدئوهای دیجیتالی قلمداد کرد که در آن ناشران مختلف تمام اهتمام خود را به خرج خواهند داد تا سهمی از بازار پرسود محتواهای ویدئویی داشته باشند.

پخش خودکار ویدئو قابلیتی نسبتا کوچک و کم اهمیت است اما چون توئیتر تلاش دارد الگوی کاری خود را بهبود ببخشد، اجرای آن اهمیت زیادی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Yahya
    Yahya | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    این قابلیت‌ها رو واسه ما اضافه نکنین، کو حجم؟!

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

    chster اگه این کامنت رو میبینی یه اعلام حضور کن کارت دارم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی