ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انفجارهای صلح آمیز هسته ای چه فوایدی می توانند داشته باشند؟

موضوع دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای، یکی از داغ ترین مباحث کشور در طول سالیان گذشته بوده است. همه ما می دانیم که دستیابی به این تکنولوژی می تواند پیشرفت های علمی بسیاری ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۰

موضوع دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای، یکی از داغ ترین مباحث کشور در طول سالیان گذشته بوده است. همه ما می دانیم که دستیابی به این تکنولوژی می تواند پیشرفت های علمی بسیاری را با خود به همراه آورد و مشکلات بسیاری را برطرف نماید.

استفاده از انرژی هسته ای در حوزه هایی همچون تولید برق و مصارف پزشکی از جمله مواردی هستند که رسانه ها تا کنون مانور بسیاری بر روی آنها داده اند. اما جالب است بدانید که انرژی صلح آمیز هسته ای، از ابعاد دیگری نیز برخوردار است.

در روز چهارشنبه، برنامه ثریا در شبکه یک سیما، به مبحث انفجارهای صلح آمیز هسته ای پرداخت. این انفجارها از طریق بمب هایی با استانداردهای خاص به وجود می آیند و می توانند تاثیرات شگرفی را از خود بر جای گذارند. راه سازی، ایجاد بنادر، دسترسی آسان به معادن زیر زمینی و ... همگی از جمله فوایدی هستند که با این انفجار ها می توان به آنها دست پیدا کرد.

در قسمتی از برنامه ثریا برای توضیح انفجارهای صلح آمیز هسته ای، فیلم هایی تبلیغاتی به نمایش در می آید که شوروری و آمریکا در رابطه با فعالیت های هسته ای خود نسبت به ساخت آن ها اقدام کرده اند. در این فیلم ها جزییات انفجار ها به خوبی به تصویر کشیده می شود و تاثیرات آن ها به نمایش در می آید.

در ادامه از شما دعوت می کنیم تا این قسمت از برنامه ثریا را مشاهده نمایید تا بیشتر با فواید انفجارهای صلح آمیز هسته ای، آشنا شوید. در صورت تمایل می توانید این برنامه را به صورت کامل از تلویبیون تهیه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • ashkan_SH
    ashkan_SH | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    sasadas

  • Amir_Hossein
    Amir_Hossein | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    دارن با این تبلیغات ذهن مردمو برای رونمایی از بمب هسته ای اماده میکنن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی