ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین DxO عکاسی با آیفون را متحول می کند

DxO One نام یک وسیله جانبی برای آیفون است که ادعا می کند می تواند کیفیت عکس دوربین های DSLR را به موبایل اپل بیاورد. این دستگاه یک دوربین کوچک است که می تواند از طریق ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۷

DxO One نام یک وسیله جانبی برای آیفون است که ادعا می کند می تواند کیفیت عکس دوربین های DSLR را به موبایل اپل بیاورد. این دستگاه یک دوربین کوچک است که می تواند از طریق پورت Lightning به آیفون متصل شود و عکس هایی مسحور کننده را به ثبت رساند.

DxO مدعی است که این دستگاه، کوچکترین دوربین دنیا با سنسور ۱ اینچی است. DxO One از گشودگی دهانه لنز f1.8 بهره می برد و سنسوری ۲۰.۲ مگاپیکسلی دارد. وزن این محصول به ۱۰۸ گرم می رسد و بر روی بدنه آن یک درگاه کارت حافظه MicroSD نیز تعبیه شده است.

DxO One قادر است ویدیو ها را با کیفیت 1080p و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط نماید. شما همچنین می توانید با کاهش کیفیت به 720p ، سرعت ضبط خود را به ۱۲۰ فریم در ثانیه افزایش دهید.

این دستگاه پس از اتصال به آیفون، می تواند تا زاویه ۶۰ درجه، به پشت و جلو تغییر موضع دهد و سوژه ها را دنبال نماید. با توجه به اینکه DxO One به جای وای فای یا بلوتوث از Lightning برای اتصال به آیفون استفاده می کند، همه چیز در این دستگاه با سرعت بسیار بالایی انجام می پذیرد و شکار سوژه ها به راحتی صورت می پذیرد.

این دستگاه اپلیکیشنی مخصوص دارد که توسط آن کاربر می تواند بر روی تنظیمات عکس، کنترل کاملی داشته باشد. تغییر سرعت شاتر، ‍ISO و موارد دیگر از جمله امکاناتی هستند که در اختیار عکاس قرار می گیرند.

DxO One با قیمت نسبتا گران ۵۹۹ دلار به فروش می رسد. در ادامه مطلب می توانید عکس های بیشتری را از این محصول مشاهده نمایید.

dxo-one-camera-8242.0-w600

dxo-one-camera-8238.0-w600

dxo-one-camera-8233.0-w600

dxo-one-camera-8231.0-w600

dxo-one-camera-8221.0-w600

dxo-one-camera-8224.0-w600

dxo-one-camera-8226.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • HIRBOD_SOFT
    HIRBOD_SOFT | ۲۸ تیر ۱۳۹۴

    در مورد این دوربین باید بگم که آقا مانی کم لطفی کرده نمونه عکساشو نگذاشته تا دوستان ببینن عکساش با دوربین های DSLR رقابت میکنه...
    فعلاً برای اندروید نزده ولی بزنه قطعاً با کیفیت عکس های
    فوق العادش من خواهم خرید!

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۲۹ خرداد ۱۳۹۴

    یکی از علت هایی که باعث برندینگ قوی اپل شده همین لپازم‌جانبیه باحالشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی