ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ: آسیب پذیری امنیتی در کیبورد گلکسی ها به زودی رفع می گردد

سامسونگ بالاخره به آسیب پذیری امنیتی کیبورد موبایل و تبلت های گلکسی توجه نشان می دهد. موسسه امنیتی NowSecure هفته گذشته خبر داده بود که به واسطه مشکلی که در SwiftKey گلکسی ها وجود دارد، هکرها می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

سامسونگ بالاخره به آسیب پذیری امنیتی کیبورد موبایل و تبلت های گلکسی توجه نشان می دهد. موسسه امنیتی NowSecure هفته گذشته خبر داده بود که به واسطه مشکلی که در SwiftKey گلکسی ها وجود دارد، هکرها می توانند کدهای مخربی را در این محصولات اجرا نمایند.

امروز شرکت سامسونگ اعلام نمود که در حال بررسی این مسئله بوده و به زودی یک پچ نرم افزاری را برای رفع مشکلات ارائه خواهد کرد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ اذعان می کند که این تهدید البته آنقدرها هم بزرگ نیست، زیرا هکر نیاز دارد تا برای اعمال هر حرکتی، ابتدا کاربر را به یک شبکه اینترنت وای-فای غیر امن هدایت کند و شانس موفقیت چنین اقدامی نیز چندان بالا نیست.

از سوی دیگر کره ای ها مدعی هستند که به واسطه ی حضور نرم افزار امنیتی این شرکت به نام Knox ، هکر ها هیچگاه قادر نمی شدند تا کدهای مخرب خود را بر روی هسته دستگاه های سامسونگ اجرا نمایند.

کره ای ها می گویند که بیشتر کاربران گلکسی ها، سیستم امنیتی Knox را فعال نموده اند و بر همین اساس نیز به زودی یک بروز رسانی برای تنظیمات امنیتی (security policy) دریافت خواهند کرد. این کمپانی همچنین خبر می دهد که در آینده نزدیک یک نسخه کامل از فریم ور را برای کاربرانی که علاقه ای به فعال کردن Knox ندارد هم عرضه خواهد کرد تا این مشکل برای همه ی کاربران رفع گردد.

کاربران می توانند از طریق رفتن به منوی تنظیمات، و سپس کلیک بر Lock Screen and Security، وارد بخش Other Security Settings شوند و در نهایت بر روی Security policy updates کلیک نمایند. در این بخش می توانید اطمینان حاصل نمایید که بروز رسانی های خودکار برای دریافت جدیدترین تنظیمات امنیتی فعال شده اند. در همین قسمت، همچنین قادر هستید ببینید که مشمول آخرین تنظیمات امنیتی شده اید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ali.bsh11
    ali.bsh11 | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    چه طوری knox رو باید فعال کرد؟

  • علی
    علی | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

    خخخخ هنوز شما مشکل امنیتی دارین زنده باد اپل

    • Pfz
      Pfz | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

      اپل هم اگه گوشياش ايزوله نبود و جز آيتونز با دنياي خارج ارتباط داشت مشكل امنيتي هم داشت مطمئنا ;)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی