ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند LG G4 هدف گلوله دو ماجراجوی آمریکایی [تماشا کنید]

همه گجت هایی که ساخته می شوند بالاخره پایانی دارند و ریچارد رایان از استودیوی فول مگ تصمیم گرفته در ویدئوی تازه خود نشان دهد که این پایان تا چه اندازه می تواند منحصربفرد باشد. این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

همه گجت هایی که ساخته می شوند بالاخره پایانی دارند و ریچارد رایان از استودیوی فول مگ تصمیم گرفته در ویدئوی تازه خود نشان دهد که این پایان تا چه اندازه می تواند منحصربفرد باشد.

این فرد ظاهرا علاقه خاصی به تلفن هوشمند G4 و به طور مشخص دوربین و قابلیت های تصویربرداری آن دارد و متاسفانه به خاطر همین علاقه اش تصمیم می گیرد آن را در برابر گلوله قرار داده و تصویری آهسته از فرایند تخریب این موبایل ضبط کند. در ادامه توجه شما را به تماشای این فیلم جلب می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

در این ویدئو مت بست از سربازان سابق ارتش ایالات متحده آمریکا هم ریچارد را همراهی می کند. او حالا یک شرکت موفق به نام Article 15 Clothing را اداره می کند که در زمینه تولید پوشاک فعالیت دارد و طی همکاری اش با شرکتی به نام Ranger Up (که آن نیز توسط یکی دیگر از هم خدمتی های سابقش مدیریت می شود) فیلمی با عنوان Range 15 را در دست تولید دارد.

این پروژه مرحله کسب سرمایه گذار را پشت سر گذاشته و قرار است برخی از دریافت کنندگان مدال افتخار از جمله Dakota Meyer (از اعضای سابق نیروی دریایی آمریکا) و  Leroy Petry و همچنین Marcus Luttrell از نیروهای ویژه دریایی نیز در آن به ایفای نقش بپردازند و کارگردانی اش را نیز راس پترسون بر عهده خواهد داشت.

اما باز گردیم به ماجراجویی این دو نفر برای نابودی تلفن هوشمند G4. آنها برای این منظور از سلاحی به نام  FAMAS استفاده کردند که در واقع همان سلاح اولیه است که در اختیار اعضای ارتش فرانسه قرار می گیرد. این تلفنگ را به سختی می توان در خاک آمریکا پیدا کرد چراکه فروش خوبی نداشت و به همین خاطر فروشندگان هم وارداتش را متوقف کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • hAMED
    hAMED | ۴ تیر ۱۳۹۴

    خوب شد دیدما میخواستم جی4 بگیرم

  • ThinkDifferent
    ThinkDifferent | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    نکنین تورو خدا از این کارا :/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی