ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مسابقات بین المللی سوالات چهارگزینه ای در بازی QuizUp

اگر اطلاعات عمومی شما بالاست، یکی از بهترین راه ها برای به چالش کشیدن آن شرکت در مسابقات چهارگزینه ای است. سابقا اینگونه مسابقات را تنها در تلویزیون میدیدیم، اما این روزها اینترنت و عصر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

اگر اطلاعات عمومی شما بالاست، یکی از بهترین راه ها برای به چالش کشیدن آن شرکت در مسابقات چهارگزینه ای است. سابقا اینگونه مسابقات را تنها در تلویزیون میدیدیم، اما این روزها اینترنت و عصر تکنولوژی پای چنین رقابت هایی را به موبایل ها باز کرده و این بار بر خلاف گذشته، میلیون ها نفر می توانند به طور شبانه روزی در آنها شرکت کنند.

در میان عناوین سبک Trivia یا همان اطلاعات عمومی، QuizUp با داشتن بیش از 20 میلیون کاربر از سراسر دنیا بی شک بزرگترین بازی در این سبک محسوب می شود. چندی پیش نسخه ویندوزفون این بازی از حالت بتا درآمد و همین بهانه ای شد تا امروز به معرفی آن به شما بپردازیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

اگر Trivia Crack یا بازی ایرانی چهار را تجربه کرده باشید، مطمئنا با روند بازی در QuizUp هم آشنا خواهید بود. در بازی آنلاین QuizUp که خودش الگوی ساخت عناوین این چنینی بوده، با ساخت یک حساب کاربری می توانید در شاخه های مختلف وارد مسابقات سوالات چهارگزینه ای با رقبایی از سراسر دنیا شوید.

QuizUp 2

روند بازی اینگونه است که برای شرکت در مسابقات چهارگزینه ای، یکی از شاخه های موضوعی بازی (فیلم، موسیقی، ریاضی، ستاره شناسی، جغرافیا و غیره) را انتخاب کرده و برای آغاز مسابقه، منتظر رقیبی دیگر می نشینید. اپلیکیشن به صورت خودکار، یکی از افراد آنلاین در شاخه برگزیده شما را انتخاب می کند و حالا می توانید مسابقه را آغاز کنید.

برای پاسخ به سوالات، زمان محدودی در نظر گرفته شده و هر چه سریع تر به آن پاسخ دهید، از رقیب آنلاین خود جلوتر می افتید. با اتمام هر مسابقه کسی برنده می شود که با سرعت بالاتر، بیشترین گزینه های صحیح را انتخاب کرده باشد.

در QuizUp رقبا فقط به طور تصادفی برای شما ظاهر نمی شوند، بلکه امکان انتخاب رقیب هم در اختیارتان قرار داده شده. با ورود به بخش جستجو قادر هستید تا یافتن رقیبان را به گزینه هایی مثل جنسیت، سن، موقعیت جغرافیایی و موضوعات مورد علاقه محدود کنید.

اگر احساس کردید که این رقیب در حد و اندازه شماست و از مسابقه دادن با او لذت بردید، می توانید وارد پروفایلش در شبکه اجتماعی QuizUp شده و او را فالو کنید. در این صورت هر گاه که بخواهید می توانید برای او درخواست شرکت در مسابقه فرستاده و از رقابت با یکدیگر لذت ببرید.

هر شاخه موضوعی در QuizUp دارای یک قهرمان در جدول رده بندی است، بنابراین اگر تصور می کنید که توانایی نشستن بر صدر جدول بازی را دارید، شک نکنید و همین حالا QuizUp را در موبایل هایتان نصب کرده و از رقابت های بین المللی بازی لذت ببرید.

QuizUp

QuizUp

سازنده: Plain Vanilla Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 36.3 / 27.1 / 26 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Khosrow
    Khosrow | ۱ تیر ۱۳۹۴

    من فکر میکردم اپلیکیشن چهار یک ایده ایرانی هست. مثل اینکه اینطور نبوده

  • پویا
    پویا | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی خوبه این. رتبم دو تو بخش cars بخش ایران 6مه

  • taha amrollahi
    taha amrollahi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    trivia crazy هم تو همین سبکه قبلا معرفی هم کردید اونو من خیلی دویت داشتم

  • (یه اپلی خاص)pezhman
    (یه اپلی خاص)pezhman | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

    تو شش هفتا موضوع اولم هم تو رنک ایران هم تو دنیا

    • abolfazl_eslami
      abolfazl_eslami | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

      سلام اقا نمی دونستم بلدید کامنت بزارید

      • (یه اپلی خاص)pezhman
        (یه اپلی خاص)pezhman | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

        سلام آقا برای شما ننوشتم

مطالب پیشنهادی