ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خرید

راهنمای خرید: بررسی کیفیت هدفون های Beats

به ندرت پیش می آید که در قطار، هواپیما یا در حال پیاده روی باشید و یکی از همین هدفون های بیتس با لوگوی نمادین «b» را نبینید. این شرکت در حوزه بازاریابی بسیار موفق ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

به ندرت پیش می آید که در قطار، هواپیما یا در حال پیاده روی باشید و یکی از همین هدفون های بیتس با لوگوی نمادین «b» را نبینید.

این شرکت در حوزه بازاریابی بسیار موفق عمل کرده و به همین خاطر موفق شده که با تولید هدفون هایش سهم قابل توجهی از بازار این محصولات را به خود اختصاص دهد.

اما آیا کیفیت این دستگاه ها به قدری هست که کاربران را مجاب به پرداخت قیمت نجومی 199 دلاری کند؟ در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

حقیقت این است که هدفون های Beats by Dre کیفیت پایینی دارند و به خاطر طراحی خاصشان مستعد شکستن هستند. شرکت سازنده در هر کجا که توانسته در هزینه های خود صرفه جویی کرده و با بکارگیری ترفندهایی، محصولی در ظاهر عالی و با کیفیت را به کاربرانش ارائه کرده است.

استفاده از قطعات فلزی برای افزایش وزن

0-JZQYWffXIR4Z_CXA-

یکی از نکات مهم در رابطه با هدفون های سولوی این شرکت سنگینی و حس قابل توجهی است که در هنگان به دست گرفتن آنها احساس می شود. کمی سنگینی، نوعی حس محکم بودن، دوام داشتن و ارزشمندی را به یک کالا می بخشد و یکی از روش ها برای ایجاد این حس، کاربرد قطعات فلزی برای اضافه کردن وزن به دستگاه است.

در این هدفون ها، 30 درصد از وزن دستگاه از چهار قطعه کوچک فلزی حاصل می شود که صرفا برای سنگین شدن هدفون در داخل بدنه قرار گرفته اند.

دو قطعه بزرگ تری که روی ترازوی سمت راست مشاهده می کنید از روی ریخته گری شده تهیه گردیده اند. این قطعات شبیه به آنهایی هستند که از طریق قالب گیری تهیه می شوند منتها هزینه تولیدشان پایین تر است و دوام کمتری هم دارند.

اما نکته جالب در اینجا آن است که دو قطعه بزرگ روی ترازوی سمت راست نمونه قرینه همدیگر نبوده و در اصل یکی هستند. این یعنی، برای تولید آنها تنها به یک ابزار نیاز خواهد بود و در نتیجه هزینه طراحی ابزارها نیز کم می شود. از طرفی چون تعداد قطعا منحصر بفرد و تک در داخل هدفون با این کار کم می شود، فرایند سر هم کردن دستگاه نیز آسان تر خواهد بود.

حداقل میزان استفاده از پیچ

headphone

پیچ ها قطعاتی ارزان قیمت هستند اما بستنشان دشوار است و به همین خاطر، تقریبا همه قطعات به کار رفته در این هدفون ها به یکدیگر چسب یا چفت شده اند و به ندرت از پیچ برای اتصالشان استفاده شده.

در نهایت این هنر طراحان شرکت مورد بحث است که وارد عمل شده و از محصولی که صرفا 16.892 دلار تمام می شود، کالایی می سازد که با قیمتی بیشتر از 199 دلار به فروش می رود.

جدولی که در بالا مشاهده می کنید لیستی از کلیه قطعات به کار رفته در ساخت این هدفون ها را به همراه قیمت آنها نشان می دهد که مجموعا 16.892 دلار تمام می شود و این در حالی است که قیمت تمام شده برای مشتری ها بیش از 12 برابر این میزان است.
جدولی که در بالا مشاهده می کنید لیستی از کلیه قطعات به کار رفته در ساخت این هدفون ها را به همراه قیمت آنها نشان می دهد که مجموعا 16.892 دلار تمام می شود و این در حالی است که قیمت تمام شده برای مشتری ها بیش از 12 برابر این میزان است.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (96 مورد)
  • mjmooo
    mjmooo | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سلام.از وبسایت beatscenter.ir خرید کردم،هم کالا فوق العاده قوی و حرفه ای بود و هم کیفیت صدا و ساخت هدفون فوق العاده هست.کلاً بر خلاف اون چیزی که تو مقالتون نوشتید.مقاله شما مربوط به محصولات اولیه بیتس میباشد

  • سپهر
    سپهر | ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

    گربه دستش به گوشت نمیرسید میگفت پیف پیف
    اونایی که میگن بیتس بدرد نخوره ینی میخوان بگن از دیوید گوتا بیشتر‌ میفهن ؟!؟

    تمام دنیا این برند رو تحسین میکنن اما ایرانیا چون همیشه از محصولات فیک استفاده کردن متوجه اصل قضیه نمیشن .
    من ند سالی هست که از این برند استفاده میکنم بسیار هم راضی هستم .
    در کل قصد توهین به کسی نداشتم
    نظر همه برا خودشون محترمه
    ??????????

  • Sarah
    Sarah | ۱۱ بهمن ۱۳۹۴

    هدفون هاي Beats بنظر من كه عالي هستن ! قابل مقايسه با هدفون هاي ديگه نيستند . من خودم شخصا ازش استفاده ميكنم و عاليه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی