ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه از مدل سال 2015 موبایل Moto G موتورولا

چیزی تا شروع نیمه دوم سال میلادی باقی نمانده و انتظار می رود که به زودی خبرهای خوبی از شرکت های تولید کننده موبایل به گوش برسد. خبرهای مربوط به نسل سوم تلفن همراه موتو G ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

چیزی تا شروع نیمه دوم سال میلادی باقی نمانده و انتظار می رود که به زودی خبرهای خوبی از شرکت های تولید کننده موبایل به گوش برسد. خبرهای مربوط به نسل سوم تلفن همراه موتو G موتورولا که احتمالا با قیمت مقرون به صرفه و امکانات معقول خود دنباله رو نسخه های قبلی اش خواهد بود، در زمره مهم ترین عناوین خبری قرار خواهد داشت.

اطلاعات زیادی در رابطه با این محصول موجود نیست و همان اندک جزئیات هم براساس ارزیابی های صورت گرفته به دست آمده اند. اما امروز عکس های تازه ای از این تلفن هوشمند منتشر شده که تصویر مربوط به این موبایل را تا حدودی در نظرمان روشن تر خواهند کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

دستگاهی که در بالا مشاهده می کنید (به شماره مدل XT1543) همان طراحی نسخه های پیشین خود را به ارث برده و سطح بافت دار قسمت پشت بدنه اش، ظاهری منحصربفرد به آن بخشیده.

علاوه بر این، آنطور که در تصاویر دیده می شود، نوعی نوار فلز مانند درست در زیر دوربین دستگاه قرار گرفته که در نسخه های پیشین مشاهده نشده بود و به نظر می رود که شرکت سازنده در طراحی قسمت پشت دستگاه تا حدودی دنباله رو الجی بوده است، اما بی تردید Moto G (که تصور می شود عکس های منتشر شده به آن تعلق داشته باشند) این بخش را صرفا به خاطر زیبایی در خود دارد.

طبق شایعات، این دستگاه از نسخه 5.1.1 اندروید بهره می برد و دارای یک نمایشگر 5 اینچی، چیپست اسنپدراگون 410، یک گیگابایت رم، 5 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی خواهد بود که همه این مشخصات دقیقا طبق انتظاراتمان از تلفن هوشمند Moto G هستند.

اما به یاد داشته باشید که اینها صرفا شایعات و تصاویر لو رفته هستند و نمی توان با قطعیت در مورد صحت داشتنشان نظر داد. در واقع تا زمانی که کمپانی تولید کننده محصول تازه خود را به صورت رسمی معرفی نکن نمی توان با اطمینان از هیچ چیز سخن گفت.

گفتنی است که این تصاویر از یک انجمن دیجیتالی چینی به بیرون درز کرده اند و به همین خاطر امکان تاییدشان وجود ندارد.

moto-g-2015-1

Untitled3

Untitled

Untitled2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱ تیر ۱۳۹۴

    سلام اینم نمایندگی رسمی گوشی های موتورولا iranmotorola.ir
    با گارانتی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی