ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ امسال 45 میلیون عدد از پرچمدارانش را به فروش می رساند

شاید حضور تولید کنندگان چینی، سامسونگ را در بازار موبایل های اقتصادی و میان رده به دردسر انداخته باشد، اما تردیدی نیست که عرضه پرچمداران امسال این شرکت، ضعف آن در بخش های یاد شده را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

شاید حضور تولید کنندگان چینی، سامسونگ را در بازار موبایل های اقتصادی و میان رده به دردسر انداخته باشد، اما تردیدی نیست که عرضه پرچمداران امسال این شرکت، ضعف آن در بخش های یاد شده را جبران کرده و آن را در جایگاه خوبی قرار داده است.

براساس گزارش یک بانک آلمانی، این شرکت کره ای امسال بیش از 45 میلیون دستگاه موبایل گلکسی S6 و S6 Edge را به فروش خواهد رساند که فاصله اندکی تا رقم 50 میلیون عدد پیش بینی شده دارد.

بر خلاف تلفن هوشمند گلکسی S5، سامسونگ امسال هر آنچه در توان داشت را در مورد کهکشانی های خود به کار گرفت و برای نمونه با بهره گیری از شیشه و فلز طراحی پرچمدارانش را به سطحی قابل توجه رساند، سریع ترین چیپست 14 نانومتری را در این دو محصول به خدمت گرفت، نمایشگرهایی با بالاترین تراکم پیکسلی (که هر دویشان هم محصول خودش هستند) را برای آنها در نظر گرفت و در نهایت دوربین پرچمدارانش را نیز به لرزشگیر اپتیکال مجهز کرد.

تردیدی نیست که نمایشگر خمیده AMOLED تلفن هوشمند گلکسی S6 Edge نیز در افزایش محبوبیت سری Galaxy S سامسونگ بی تاثیر نبوده و اگر شرکت سازنده آن بتواند امسال 45 میلیون عدد از پرچمدارانش را به فروش برساند، قطعا به موفقیتی قابل توجه دست خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • ممد
    ممد | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    نظره هر کس با ارزش برا خودش خب و کاریم نمیشه بکنیش نمیشه طرف رو با زور بکنی سامسونگی یا ایفونی هر کس به سلیقه و نیاز خودش میره سمت گوشی بعدیش???
    ولی کسی که درک و تجربه درستی از گوشی و اینکه طرح و جنس بدنه و کیفیت دوربین و صفحه و روابط کاربری خیلی زیبا و قوی داشته باشه یکی از بهترین گزینه هاش اس شیش میتونه باشه عجیب فوق العادس تو یکی از سایتای خیلی معروف دنیا اول شد واقعا برا خودش دنیایه حتما برا یبار دست بگیرن?
    طلایه با ارزشه???

  • بهداد
    بهداد | ۲ تیر ۱۳۹۴

    مرسی تیم تایید نظرات که از تایید نظرات کاملا آمیخه با خصومت و عداوت و بی ربط و بی نزاکت و هزاران بی دیگه بنده خودداری کرد . سپاس بنده را پذیرا باشید

  • یه آدمی
    یه آدمی | ۲ تیر ۱۳۹۴

    Samsung

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی