ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی پلی استیشن ۴ یک ترابایتی را معرفی کرد

سونی و مایکروسافت، هر دو در طول نمایشگاه E3 امسال تعداد زیادی عنوان های تازه را به علاقه مندان دنیای ویدئو گیم ها معرفی نمودند اما در زمینه ی بحث های سخت افزاری حرف چندانی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

سونی و مایکروسافت، هر دو در طول نمایشگاه E3 امسال تعداد زیادی عنوان های تازه را به علاقه مندان دنیای ویدئو گیم ها معرفی نمودند اما در زمینه ی بحث های سخت افزاری حرف چندانی برای گفتن نداشتند.

کمپانی ساکن ردموند اخیراً از اکس باکس وان یک ترابایتی خود پرده برداشته و حالا عاقبت نوبت به رقیب ژاپنی اش رسیده تا دست به اقدامی مشابه بزند.

در همین راستا امروز سونی در وبلاگ مختص کاربران اروپایی خود نسخه ی تازه ای از پلی استیشن ۴ با عنوان Ultimate Player Edition را رونمایی کرده که در آن نسبت به قبل مقدار فضای ذخیره سازی دو برابر شده و عرضه اش از پانزدهم جولای (۲۴ تیر) در قاره ی سبز آغاز خواهد گشت.

ناگفته نماند هنوز حرفی در مورد ارائه ی این نسخه به صورت وسیع تر و به کاربران سایر کشورها به میان نیامده ولی منابع مختلف ذکر کرده اند که برند ژاپنی مورد بحث نسبت به دریافت مجوزهای لازم با هدف عرضه ی محصول تازه اش در ایالات متحده اقدام نموده است.

البته کنسول جدید یک ترابایتی تنها خبری نبود که امروز از جانب اهالی سونی به اینترنت راه یافت، این کمپانی PlayStation App را نیز برای پلتفرم های اندروید و iOS به روز رسانی کرده و چند قابلیت را به آن افزوده است.

یکی از این ویژگی ها امکان وارد کردن گیفت کارت های PSN و کدهای تخفیف به حساب کاربری محسوب می شود و افراد برای انجام دادن عمل مورد اشاره دیگر لازم نیست حتماً به سراغ کنسول شان بروند، ضمناً در اقدامی دیگر از این پس می توانید هنگام استریم کردن بازی تان کامنت های دریافتی را بر روی موبایل یا تبلت خود مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • احسان
    احسان | ۴ مرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان من ميخوام پلي استين ٤ بخرم اما نميدونم كدوم مدل( آمريكا-اروپا يا آسيا ) بهتره ..اصلاً اين مدلا چه فرقي با هم دارن . لطفاً راهنماييم كنيد ممنون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی