ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نحوه دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰، برای دریافت آپدیت رایگان نسخه نهایی

همانطور که می دانید ویندوز ۱۰ قرار است در روز ۷ مرداد و برای مدت یکسال به شکل رایگان ارائه شود. روش دریافت این نسخه نیز به این شکل اعلام شده بود که باید ویندوز ۷ یا ۸ روی دستگاه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

همانطور که می دانید ویندوز ۱۰ قرار است در روز ۷ مرداد و برای مدت یکسال به شکل رایگان ارائه شود. روش دریافت این نسخه نیز به این شکل اعلام شده بود که باید ویندوز ۷ یا ۸ روی دستگاه کاربر نصب باشد تا بتواند از طریق آن آپدیت جدید را دریافت کند.

دیروز اما مایکروسافت در خبری روی وبلاگ خود، یک روش دیگر را نیز برای دریافت ویندوز ۱۰ معرفی کرد. در این روش جدید کاربران می توانند با ساخت یک اکانت در سایت مایکروسافت و سپس دانلود و نصب بیلد ۱۰۱۳۰ از نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰، نسخه نهایی و کامل را در روز ۷ مرداد دریافت کنند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا روش دانلود این بیلد از نسخه Insider Preview ویندوز ۱۰ را با هم ببینیم.

برای دانلود ابتدا لازم است به بخش Insider در سایت این شرکت رفته و از طریق دکمه Get Started در حساب کاربری مایکروسافت خود sign in کرده و یا در صورت نداشتن اکانت sign up کنید.

پس از ورود به حساب، به صفحه ای با شکل زیر منتقل می شوید و از طریق انتخاب گزینه PC می توانید به صفحه بعدی رفته و در آنجا با کلیک روی دکمه Get the Preview بیلد ۱۰۱۳۰ نسخه پیش نمایش را دریافت کنید.

Screen Shot 2015-06-22 at 10.01.50 AM

دقت داشته باشید در صورتی که از سیستم عامل هایی غیر از ویندوز ۷ یا ۸ استفاده می کنید با پیغامی مبنی بر عدم امکان نصب نسخه Insider Preview مواجه خواهید شد.

در این حالت نیز می توانید از طریق لینک پایین صفحه یعنی Get the ISO files، به شکل دستی فایل ایمیج بیلد ۱۰۱۳۰ نسخه پیش نمایش را با حجم ۳.۷۳ گیگابایت برای نسخه ۶۴ بیتی و ۲.۷۶ گیگابایت برای نسخه ۳۲ بیتی دانلود کرده و نسبت به نصب آن اقدام نمایید.

Screen Shot 2015-06-22 at 12.12.47 PM

ضمنا باید بدانید پس از نصب این نسخه از ویندوز و برای استفاده از آن، لازم است همین حساب کاربری که از طریق آن فایل ISO را دانلود کرده اید، سیستم عامل نیز log in باشد و حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب نیز به شرح زیر اعلام شده است:

Screen Shot 2015-06-22 at 10.25.30 AM

کاربرانی که روند فوق را انجام داده باشند در روز ۷ مرداد و همزمان با انتشار رسمی نسخه نهایی ویندوز ۱۰، آن را همانند کاربران ویندوز ۷ و ۸ به شکل آپدیتی رایگان از مایکروسافت دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (55 مورد)
  • محسن
    محسن | ۱۱ مرداد ۱۳۹۴

    ببخشید من ویندوز رو نصب کردم خیلی عالی بود ولی وقتی که می خوام بازی کنم باز نمی کنه لطفا یکی بهم کمک کنه مدیریت دیجیاتو لطفا کمک.کنید!!!!!!

  • pooria
    pooria | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    من این پیام مده باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟؟؟؟
    لپ تابم سونی هست نمی خوام تنظیماتش پاک شه باید چیکار کنم؟؟؟ الووو؟؟؟

  • محسن
    محسن | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    یه سوال داشتم می خواستم بگم که نت من خوب نیست که بتونه ۳gرو دانلود کنه می شه با دانلود منیجر دانلود کرد؟؟!'

  • سید عماد
    سید عماد | ۶ مرداد ۱۳۹۴

    من قبلا یک بار روی مک بوک پرو ویندوز ۸.۱ ریختم ولی چند تا از درایوراش رو پیدا نکردم مجبور شدم دوباره ویندوز ۷ نصب کنم. حالا اگه کسی روی مک بوکش ویندوز ۱۰ نصب کرده بگه چجوریه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی