ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

براساس شایعات خبری از Galaxy Note 5 Edge نخواهد بود

در حال حاضر سامسونگ بزرگ ترین تولید کننده تلفن همراه در دنیاست. این غول کره ای در سال جاری میلادی محصولات متنوعی از جمله تلفن های هوشمند گلکسی S6 و S6 Edge را عرضه کرد که در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

در حال حاضر سامسونگ بزرگ ترین تولید کننده تلفن همراه در دنیاست. این غول کره ای در سال جاری میلادی محصولات متنوعی از جمله تلفن های هوشمند گلکسی S6 و S6 Edge را عرضه کرد که در کنگره جهانی موبایل 2015 رونمایی شده بودند.

از طرفی انتظار می رود که این شرکت تا پایان سال، محصولات بیشتری را نیز رونمایی کند که از آن جمله می توان به فبلت فوق العاده آن به نام Galaxy Note 5 اشاره کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سری گلکسی نوت از جمله محصولات پر طرفدار در میان علاقمندان به محصولات سامسونگ به شمار می روند و بسیاری از کاربران بی صبرانه مشتاقند که ببیند شرکت مذکور این بار در نظر دارد چه امکاناتی را به نسخه جدید این سری بیافزاید.

گلکسی نوت 4، یک فبلت بسیار خوش ساخت بود که ترکیبی از پلاستیک و فلز را در خود داشت. از سوی دیگر پرچمدارن امسال این شرکت با بدنه فلزی یک دست شان توجه بسیاری را به خود جلب کردند و به همین جهت پیش بینی می شود که شرکت سازنده همین استراتژی را در قبال فبلت نوت 5 نیز در پیش بگیرد.

هنوز اطلاعات کاملی در رابطه با طراحی این محصول در دست نیست اما اخیرا جزئیات تازه ای از آن در آسیا لو رفته که تصویری روشن تر از این دستگاه را در ذهن تداعی می کند.

براساس این اطلاعات، سامسونگ این بار در نظر ندارد که نسخه Edge از فبلت Galaxy Note 5 را عرضه کند که این مساله با خبرهایی که پیشتر در این رابطه منتشر شده بود در تناقض است و می تواند بسیاری از طرفداران سری Edge را ناامید کند.

منبع خبر همچنین یادآور شده که Galaxy Note 5 دارای یک نمایشگر 5.89 اینچی QHD (با رزلوشن 2560 در 1440 پیکسل) خواهد بود و یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی برایش در نظر گرفته شده.

این دستگاه ضخامتی در حدود 7.9 میلی متر خواهد داشت و از چیپست Exynos 7422 سامسونگ بهره می برد. قلم S نیز بار دیگر به این دستگاه باز می گردد و نسخه دو سیم کارتی آن هم در برخی مناطق دنیا عرضه می شود.

نسخه ای از Galaxy Note 5 که هم اکنون مراحل تست و ارزیابی توسط سامسونگ را پشت سر می گذارد از نسخه 5.1.1 اندروید و همچنین رابط کاربری TouchWiz بهره می برد اما مشخص نیست که پس از عرضه این محصول کدام نسخه از اندروید روی آن بارگذاری شده باشد.

در این خبر همچنین ذکر شده است که Note 5 از استاندارد ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند، هرچند که انتظار این امر از قبل وجود داشت. در هر صورت پیش بینی می شود که این تبلت در اوایل ماه مهر عرضه گردد و از همین روی انتظار می رود که تا آن زمان اطلاعات بیشتری در رابطه با آن به دستمان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • s.p
    s.p | ۲ تیر ۱۳۹۴

    سری نوت بهترین و کم نقص ترین محصولات سامسونگ را به نمایش می گذارد....

  • Alireza Azizi
    Alireza Azizi | ۲ تیر ۱۳۹۴

    خیلی رو نوت 5 حساب باز کردم اصلا از همون اول هم که نوت 4 اومده بود شایعات نوت 5 زیاد بود این خودش نشون میده که با یک تلفن فوق العاده طرفیم که ارزش شایعاتش اینقدر بالا بوده

  • Metal
    Metal | ۲ تیر ۱۳۹۴

    نوت ٤ ميدونيد چيش عاليه ؟
    اينكه بين درزهاي بدنه تا نماشگر كارت اعتباري رد ميشه !!
    ميدونيد چقدر تلاش كردن تا بدنه گوشي پلاستيكي بازيافتي بسازند
    ميدونيد چقدر زحمت كشيدند رفتن نيوتون اپل را ديدن از روش اسكي رفتن
    ميدونيد نوت اولي چقدر بزرگتر از نوت ٤ هستش ؟! و همش دارند لاغرش ميكنند تا تو جيب جا بشه !!

    • مجتبی عقیلی
      مجتبی عقیلی | ۲ تیر ۱۳۹۴

      از بلوتوث اپلت چه خبر؟ هر وقت تونستی با یه چیزی مثل Zapya، شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو ترنسفر کنی برو جلو بوغ بزن بچه جان. نوت 4 رو هم بیا من بهت نشون بدم چه جوری تو جیب جا میشه. راستی مواظب باش آیفونت تو جیب خم نشه :D

  • فربد
    فربد | ۲ تیر ۱۳۹۴

    خوبه خودشون هم به این نتیجه رسیدن که سری اج به دردنخور هست

    • محمد
      محمد | ۲ تیر ۱۳۹۴

      من دقیقا از شما سوال دارم چه چیزی از نوت اج بد هست؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی