ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی در نیمه اول سال ۲۰۱۵ موفق به فروش 35 میلیون موبایل شده است

شیائومی اگرچه در چین بزرگ ترین تولید کننده اسمارت فون است اما در سطح جهانی، یکی از شرکت هایی محسوب می گردد که این روزها بیشتر خبر ها را به خود اختصاص می دهد. این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

شیائومی اگرچه در چین بزرگ ترین تولید کننده اسمارت فون است اما در سطح جهانی، یکی از شرکت هایی محسوب می گردد که این روزها بیشتر خبر ها را به خود اختصاص می دهد.

این سازنده چینی در سال جاری از محصولات مختلفی رونمایی به عمل آورده و انتظار می رود که از موبایل های دیگری نیز پرده بردارد؛ یکی از اسمارت فون هایی که طرفداران این برند چینی به شدت برای معرفی اش انتظار می کشند، Mi 5 نام دارد که در ماه های جاری رونمایی خواهد شد. شرکت یاد شده قصد دارد در سه ماهه سوم و چهارم سال جاری میلادی نیز حضور پر رنگ تری در هند داشته باشد و در نهایت نیز امسال وارد بازار برزیل گردد.

اکنون اما خبرهایی غیر رسمی از میزان فروش محصولات شیائومی در نیمه ابتدایی سال جاری منتشر شده اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارش تامین کنندگان نمایشگر برای موبایل های شیائومی، کمپانی چینی موفق شده تا در نیمه اول سال جاری بتواند ۳۵ میلیون موبایل به فروش برساند. لازم به ذکر است که چنین آماری، در قیاس با مقطع زمانی مشابه در سال گذشته شامل رشد بالایی گشته زیرا عنوان شده بود که کمپانی چینی در آن مقطع صرفا توانسته ۲۶ میلیون دستگاه موبایل به فروش برساند.

با استفاده ای اندک از علم ریاضی، می توان به این نتیجه رسید که فروش محصولات و موبایل های این شرکت در یک سال با رشدی ۳۰ درصدی رو به رو بوده اند و جالب تر اینکه پیشتر مدیران شیائومی اعلام کرده بودند که می خواهند به فروشی ۸۰ الی ۱۰۰ میلیونی دست پیدا کنند.

به طور کلی در سال ۲۰۱۴، سازنده ی چینی موفق شد تا ۶۱ میلیون موبایل به فروش برساند که البته در قیاس با سال ۲۰۱۳ نیز از رشدی خیره کننده برخوردار بوده. شرکت یاد شده تا پایان سال ۲۰۱۴، قادر شده بود در ۱۴ دوره مالی (و سه ماهه) متوالی از رشدی عالی برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Notam
    Notam | ۳ تیر ۱۳۹۴

    سلام
    علاقه مندان به این محصول میتونن با مراجعه به آدرس زیر، اقدام به سفارش و خرید محصولات این کمپانی کنند.
    iranxiaomi.avablog.ir

  • Juan Rodriguez
    Juan Rodriguez | ۲ تیر ۱۳۹۴

    فکر نکنم خارج از چین موفق بشه. اگه هم موفق بشه باید به عقل مردم شک کرد. مطمئن باشید هیچ ارزونی بی دلیل نیست. در ضمن من اصلا حاضر نیستم پولم رو بدم به کمپانیهایی که هزینه های R&D پرداخت نمیکنن و با بالا رفتن از دوش بقیه و سوءاستفاده از دستاوردهای دیگران و دامپینگ میخوان موفق بشن.

    • محمد
      محمد | ۲ تیر ۱۳۹۴

      دستت بگیر اول بعد بیا نظر بده دوست عزیز.
      نه که خیلی هواوی خوبه!!!!
      و مردم ساده ما هم خیلی میخرن!!!!

      • Juan Rodriguez
        Juan Rodriguez | ۲ تیر ۱۳۹۴

        نظر دادن در مورد یه محصول الزاما مشروط به در دست گرفتن اون نیست. در ضمن فروش بالای هواوی در ایران ضامن کیفیتش نیست. من تو کار برق هستم. متریال آلمانی هر برندی که باشه رو چشم بسته کار میکنم برعکس هر جا قطعه ساخت چین بستم بعد از مدت زمانی کمی ریپ زده. این رو میشه به همه صنایع تعمیم داد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی