ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با کاتانا ۰۱ و ۰۲ آشنا شوید؛ اولین موبایل های مبتنی بر ویندوز ۱۰ از کشور ژاپن می آیند

«Freetel» یک کمپانی سازنده اسمارت فون در ژاپن است که نامش مشخصا برای ما چندان هم آشنا نیست. این سازنده به تازگی دو موبایل جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ را با نام های Katana 01 ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

«Freetel» یک کمپانی سازنده اسمارت فون در ژاپن است که نامش مشخصا برای ما چندان هم آشنا نیست. این سازنده به تازگی دو موبایل جدید مبتنی بر ویندوز ۱۰ را با نام های Katana 01 و Katana 02 معرفی نموده که در میان اولین اسمارت فون هایی خواهند بود که از این پلتفرم استفاده می کنند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدل کاتانا ۰۱ از یک نمایشگر ۴.۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل بهره برده و یک پردازنده ی چهار هسته ای (که هنوز مشخصاتش منتشر نشده) به عنوان قلب تپنده ی این دستگاه انجام وظیفه خواهد کرد.

کاتانا ۰۱ همچنین از ارتباطات نسل چهارم شبکه های مخابراتی به نام LTE پشتیبانی به عمل آورده و دارای یک باتری ۱۷۰۰ میلی آمپر است.

مدل بعدی، باز هم از یک پردازنده چهار هسته ای ناشناس بهره مند است اما کمپانی «فری تل» عنوان نموده که این محصول از نمایشگری ۵ اینچ با رزولوشن اچ دی برخوردار خواهد بود. این موبایل نیز مانند نمونه ی اول، از LTE پشتیبانی به عمل آورده و دارای یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپریست. لازم به ذکر است که هر دو موبایل از دوربین های عقب و جلو برخوردار هستند اما شرکت یاد شده هنوز اطلاعاتی را در مورد تعداد مگاپیکسل ها در اختیار علاقه مندان قرار نداده است.

بر اساس گزارشات، کمپانی فری تل قصد دارد پس از ارائه نسخه نهایی از ویندوز ۱۰ برای موبایل، هر دو اسمارت فون را به سرعت وارد بازار نماید؛ همانگونه که می دانید مایکروسافت قصد دارد در ماه سپتامبر ویندوز ۱۰ را برای تلفن های هوشمند عرضه نماید.

گفته می شود مدل کاتانا ۰۱ بدون قرارداد قیمتی برابر با ۱۶۰ دلار خواهد داشت در حالی که کاتانا ۰۲ از بهایی ۲۴۰ دلاری بهره مند است.

باید دید در نهایت هر دو موبایل در خارج از خاک ژاپن نیز عرضه خواهند شد یا خیر. بخصوص که اوایل سال جاری میلادی کمپانی فری تل عنوان نموده بود که تمایل دارد محصولات بسیار با کیفیت خود را در خارج از مرز های کشور ژاپن نیز به فروش برساند.

Freetel-Katana-01 (1)-w600 Freetel-Katana-02 (1)-w600 Freetel-Katana-01-and-Katana-02-w600 Freetel-Katana-02 (2)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • حمید
    حمید | ۲ تیر ۱۳۹۴

    کلن دیجیاتو در کلش اف کلنز digiatoباپرچم ابی . بیایید.نفر کم داریم اوضاع بحرانیه.

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۲ تیر ۱۳۹۴

    خیلی هم عالی / اتفاقن اخرین build تلفن هم خیلی خوب شده / راستی مایکروسافت توضیح های روشنی راجب به مجانی بودن و ... داد دیروز / کسایی که insider بودن و بعد از انتشار ویندوز 10 هم باشن ، ویندوز 10 براشون رایگانه که خیلی هم خوبه بلاخره خیلی feedback و ... ارسال کردن و اینم به عنوان جایزشونه / بقیه افراد هم به همون صحبتی که موقع رونمایی ویندوز 10 صورت گرفت داخل January پیش می رن

    • A.R.T
      A.R.T | ۲ تیر ۱۳۹۴

      حالا این «رایگانه» یکسالست یا ابدیه؟!

      • Divan Greedy (thankyouaj)
        Divan Greedy (thankyouaj) | ۲ تیر ۱۳۹۴

        یک ساله برای بقیه است مثل همون موقعی که اعلام کردن / ابدی برای کسایی که insider بودن و بعد از انتشار هم باشن

        • A.R.T
          A.R.T | ۲ تیر ۱۳۹۴

          خب پس کسی که اینسایدر باشه و وین ۱۰ رو قبل عرضه بگیره باید بصورت رایگان ویندوز اصلی رو بگیره اگه مایکی نزنه زیرش یا روز بعد عرضه یه تبصره ی جدید بگه!
          اینستالینگ...

      • Siamak Gol
        Siamak Gol | ۲ تیر ۱۳۹۴

        اووووووووون ابدیه

مطالب پیشنهادی