ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک بالاخره دلیل عرضه آیفون طلایی از سوی اپل را توضیح می دهد

در گذشته و زمانی که شایع شد اپل قصد دارد بر دو رنگ معمول در آیفون، رنگ طلایی را نیز اضافه کند، عده زیادی تصور کردند که این خبر صرفا شایعه ای بیش نیست. در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

در گذشته و زمانی که شایع شد اپل قصد دارد بر دو رنگ معمول در آیفون، رنگ طلایی را نیز اضافه کند، عده زیادی تصور کردند که این خبر صرفا شایعه ای بیش نیست. در نهایت اما آیفون های طلایی از راه رسیدند؛ محصولاتی که قصد داشتند حس لوکس بودن را بیش از هر زمان دیگری به کاربران انتقال دهند.

در ابتدای راه، در نگاه بیشتر کاربران، آیفون های طلایی بیش از حد پر زرق و برق دیده شدند و اپل نیز خود دلیل موجهی برای اضافه کردن این رنگ به سبد محصولاتش ارائه نکرد. اکنون ولی تیم کوک، در نهایت توضیح می دهد که چرا اپل تصمیم گرفت آیفون هایی با رنگ طلایی را تولید کند. همانگونه که پیشتر، عده ی زیادی حدس زده بودند، این شرکت به خاطر کشور چین دست به تولید چنین رنگی زده زیرا مردم این کشور علاقه ای بی حد به رنگ طلایی و خود طلا دارند.

تیم کوک در جریان مصاحبه اش با نسخه چینی مجله Bloomberg Businessweek، تایید کرد که کشور چین، نقش بزرگی در انتخاب رنگ طلایی برای آیفون داشته است. رنگ طلایی، در کشور چین نشان خوش شانسی بوده و خود طلا نیز در میان ثروتمندان این کشور بسیار محبوب است. اکنون و بر همین اساس، کشور چین دومین بازار بزرگ اپل به شمار می رود. [آمار مربوط به گزارش مالی سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵]

در نتیجه ی موفقیت بسیار بزرگ آیفون های طلایی رنگ (بخصوص در آسیا) اپل به سراغ تولید سایر محصولات خود نظیر آیپد، مک بوک و ساعت با این رنگ رفت. شاید برایتان جالب باشد بدانید که مدل طلایی ساعت اپل در کشور چین با قیمت ۲۰ هزار دلار به فروش می رسد و پیش سفارش آنها نیز در دقایق اول پس از باز شدن امکان ثبت نام، به پایان رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Yahya
    Yahya | ۲ تیر ۱۳۹۴

    خوبه که به فکر چینی‌ها هستی!!!

  • mostafa
    mostafa | ۲ تیر ۱۳۹۴

    فک کنم اون موقع تیم با خودش گفته من طلایی میدم بیرون فناای اپل خودشون یه دلیلی پیدا میکنن بعد منم دلایلشونو تایید میکنم
    راستی دیجی چی شد رو ابرا بودی ؟ خوش گذشت؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی