ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کامپیوتر یکپارچه و مبتنی بر پلتفرم کروم از ایسر در ماه جاری به بازار می آید

ایسر را می توان یکی از شرکت هایی دانست که به سختی تلاش می کند تا بازار محصولات مبتنی بر سیستم عامل کروم را به جلو رانده و از شکستشان جلوگیری به عمل آورد. کمپانی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

ایسر را می توان یکی از شرکت هایی دانست که به سختی تلاش می کند تا بازار محصولات مبتنی بر سیستم عامل کروم را به جلو رانده و از شکستشان جلوگیری به عمل آورد. کمپانی یاد شده در ماه آوریل - فروردین از یک کامپیوتر All In One یکپارچه با کد DC221HQ رونمایی به عمل آورد اما در آن زمان، مشخصات دستگاه را به شکل کامل بیان ننمود.

امروز اما همه مشخصات سخت افزاری به همراه قیمت محصول یاد شده و زمان عرضه از سوی ایسر مشخص گشته اند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کامپیوتر یکپارچه ایسر با پلتفرم کروم به بازار عرضه می گردد و دارای یک نمایشگر ۲۱.۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p است. چیپست آن نیز از یک پردازنده ی ۴ هسته ای به نام NVIDIA Tegra K1 بهره برده و ۴ گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی این کامپیوتر هم به ۱۶ گیگابایت رسیده و از دو اسپیکر به همراه استانداردهای HDMI، USB 3.0 و USB 2.0 برخوردار است.

اگرچه کامپیوتر یکپارچه ایسر از یک پردازنده Core i5 اینتل بهره نمی برد اما NVIDIA Tegra K1 می تواند به خوبی از عهده عملیات مختلف در پلتفرم کروم برآید. نکته ی مهم البته اینکه کاربران قادر هستند مدلی را سفارش دهند که به یک نمایشگر تاچ نیز مجهز گشته.

AIO_DC-benefitwow-images-02-w600

با توجه به تقاضای بسیار پایین برای کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل کروم، باید دید چه کسانی به سراغ استفاده از این کامپیوتر یکپارچه با نمایشگر تاچ اش خواهند رفت.

البته ایسر از رویکرد جالبی برای جذب کاربران بهره گرفته؛ رویکردی که «قیمت تمام شده» نام دارد. بهای این کامپیوتر یکپارچه با نمایشگر غیر تاچ صرفا ۳۲۹.۹۹ دلار است و علاقه مندان می توانند با پرداخت ۱۰۰ دلار بیشتر نمونه ی تاچ اسکرین را داشته باشند. گفتنیست که کامپیوتر یاد شده از اواخر ماه میلادی جاری‌ (ژوئن) در بازار موجود خواهد بود.

Acer_Chromebase_DC221HQ.0.0-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • مهراد
    مهراد | ۲ تیر ۱۳۹۴

    این کروم او اس ها فقط تیری در تاریکی انداختن هست نه بیشتر...

  • حمید
    حمید | ۲ تیر ۱۳۹۴

    کلن دیجیاتو در کلش اف کلنز digiatoباپرچم ابی . بیایید.نفر کم داریم اوضاع بحرانیه.

  • امیرپارسا
    امیرپارسا | ۲ تیر ۱۳۹۴

    خدا کنه گوگل سال دیگه واسه اپدیت این کروم او اس هزار تا ناز و ادا نیاد و منت نخواد بزاره سرمون!
    ;)
    .
    انگار داره خیلی طرفدار پیدا میکنه این کروم او اس ها!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی