ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس ۷ در پایان سال ۲۰۱۵ برای رقابت با آیفون 6S عرضه می شود [شایعه]

بر اساس گزارش جدیدی از کشور کره جنوبی، اینچنین به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۷ را در نیمه دوم سال میلادی جاری عرضه نماید. در روزهای گذشته شنیده بودیم که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ تیر ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

بر اساس گزارش جدیدی از کشور کره جنوبی، اینچنین به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۷ را در نیمه دوم سال میلادی جاری عرضه نماید.

در روزهای گذشته شنیده بودیم که شرکت کره ای برای غلبه بر آیفون های اپل، قصد دارد نوت ۵ را پیش از ماه سپتامبر عرضه کند. اکنون نیز این شایعه ی تازه خبر از اتفاقات جدید دیگری برای سری اس می دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یک خبرگزاری کره ای به نام Newsis بر اساس اخباری که از سوی منابع داخلی اش در سامسونگ به دست آورده، مدعی شده که این شرکت کار بر روی نسخه ۷ از گلکسی اس را ۲ الی ۳ ماه پیش از موعد شروع کرده است.

از جایی که شرکت یاد شده گلکسی اس ۶ را در نیمه اول سال جاری (اول مارس) ارائه کرده، چندان دور از ذهن نیست که در ماه های پایانی سال جاری بخواهد نسخه جدید را به بازار عرضه نماید تا جایی برای تاخت و تاز آیفون های اپل باقی نماند. در صورتی که این شایعه به حقیقت بپیوندد، اولین بار خواهد بود که سامسونگ در یک سال از ۲ پرچمدار رونمایی می کند.

کمپانی کره ای موبایل های پرچمدار خود را تا کنون در دوره های ۱۲ ماهه رونمایی کرده اما در هر صورت بعید هم نیست که برای رقابت پویا تر با اپل، بخواهد زمان عرضه موبایل هایش را تغییر داده و آنها را به نیمه دوم سال های میلادی بکشاند. جدا از گلکسی اس ۷ و همچنین نوت ۵، شایعات دیگری نیز در خصوص یک موبایل جدید نقل زبان ها شده که گویا Galaxy S6 edge Plus نام خواهد گرفت.

در صورت به حقیقت پیوستن شایعات یاد شده، می توانیم شاهد یک مبارزه بسیار تنگاتنگ تر در میان اپل و سامسونگ باشیم. اکنون چنین است که اپل زمانی از آیفون های جدیدش رونمایی به عمل می آورد که دست کم چند ماه از معرفی سایر پرچمدارها گذشته باشد و همین موضوع نیز به شرکت آمریکایی اجازه می دهد تا در بخش پایانی سال های میلادی، به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • D_nekodim
    D_nekodim | ۲ تیر ۱۳۹۴

    فقط صفحه نمایش سامسونگ میارزه به کل گوشی اپل این شرکت گوشی روارزون تولیدمیکنه گرون میفروشه نرم افزارشم که خیلیاش پولیه من نمیدونم چراسامسونگ خودشوبااپل مقایسه میکنه داره یه جورایی بال وپرمیده به اپل بااین کاراش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی