ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام با قابلیت های جدید بخش «اکتشاف»، به رقیبی برای توئیتر بدل می گردد

زمانی که به بخش «explore - اکتشاف» در اپلیکیشن اینستاگرام سر بزنید، بعید به نظر می رسد بتوانید محتوای مورد علاقه خود را بیابید؛ بخشی که کارکرد صحیحش مشخصا برای سرویسی به بزرگی اینستاگرام، بسیار حیاتی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۰

زمانی که به بخش «explore - اکتشاف» در اپلیکیشن اینستاگرام سر بزنید، بعید به نظر می رسد بتوانید محتوای مورد علاقه خود را بیابید؛ بخشی که کارکرد صحیحش مشخصا برای سرویسی به بزرگی اینستاگرام، بسیار حیاتی است.

اما امروز و با ارائه نسخه هفتم از اپلیکیشن اینستاگرام برای اندروید و iOS، به نظر می رسد که این مشکل نیز حل شده باشد. نسخه جدید از اپلیکیشن این سرویس، دارای بخش اکتشافی بسیار کارآمد تر شده و حتی شما را به یاد سرویس های توئیتر نیز می اندازد. برای مثال، اکنون در این بخش به جای نمایش داده شدن چندین تصویر، تگ هایی که اخیرا بیشتر از سوی کاربران مورد استفاده قرار گرفته اند برای کاربر به نمایش کشیده خواهند شد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که گفتیم، در نسخه ی جدید به جای تصاویر، تگ های داغ را خواهید دید و زمانی که بر روی هر کدام از آنها کلیک نمایید نیز می توانید تصاویر مرتبط به آنها را مشاهده نمایید.

اکنون در این بخش، مکان هایی که بیشتر در موردشان صحبت شده و تگ شده اند نیز دارای بخشی جداگانه گشته اند و سیستم جستجوی اینستاگرام اکنون توجه ویژه ای به مکان ها به عنوان یک دسته بندی مستقل نشان می دهد.

دو بروز رسانی جدید که در موردشان برایتان گفیتم، بخش اکتشاف در اینستاگرام را بسیار جذاب و کارآمد تر نموده اند؛ بخصوص اگر از این بخش پیشتر نیز استفاده ی زیادی داشته اید و تصاویر مورد علاقه خود را به واسطه آن پیدا کرده اید.

در نهایت نیز باید گفت که اکنون در برگه یا تب اکتشاف، دسته بندی جدیدی از تصاویر نیز قرار گرفته اند که به واسطه ی آنها می توانید به راحتی برخی از عکاسان محبوب اینستاگرام را یافته و آنها را دنبال نمایید. با کلیک بر روی هر مجموعه نیز به سادگی برخی از بهترین آثار این اشخاص برایتان به تصویر کشیده خواهد شد.

لازم به ذکر است که حالت قدیمی بخش اکتشاف نیز همچنان موجود بوده و اگر به آن عادت داشته اید، در زیر بخش تگ های داغ، می توانید به حالت قدیمی نیز دسترسی داشته باشید. همانگونه که گفتیم، پشتیبانی اینچنینی از تگ ها، باعث می شود تا کاربران به اینستاگرام بیشتر عادت کرده و بتوانند آن را تقریبا همانند توئیتر مورد استفاده قرار دهند؛ در اصل می توان گفت این سرویس با استفاده از تگ ها خود را وارد مبحث «گفتگوهای آنی» کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد
    محمد | ۶ تیر ۱۳۹۴

    اکانت اینستا من رو خودش پاک کرد ، بعد از اونم هر چی اکانت میسازم یه روز نشده پاکشون میکنه ،دلیلش چیه ؟

  • آلا
    آلا | ۴ تیر ۱۳۹۴

    نمیدونم چرا نسخه های جدیدش رو اندروید دیگه کار نمیکنه اینکاری ورژن بالای اندروید میخاد

  • Mahdi Zakizadeh
    Mahdi Zakizadeh | ۳ تیر ۱۳۹۴

    خیلی بی ربطه حرفم
    اما واقعا طراحیش توی اندروید رو مخه
    باید یه تجدید نظر توی طراحیش بکنه

  • Yahya
    Yahya | ۳ تیر ۱۳۹۴

    هشتگ خیلی کاربردیه، نمیدونم چرا ایرانی‌های فیسبوک زیاد ازش استفاده نمی‌کنن؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی