ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گزارش بلک بری برای سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۶ منتشر شد

در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵، کمپانی کانادایی بلک بری به شکل تعجب آوری و برخلاف پیشبینی ها، توانست سودآوری داشته باشد. سپس مدیر ارشد این شرکت اعلام نمود که می خواهد اهداف خود را بر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

در سه ماهه اول سال ۲۰۱۵، کمپانی کانادایی بلک بری به شکل تعجب آوری و برخلاف پیشبینی ها، توانست سودآوری داشته باشد. سپس مدیر ارشد این شرکت اعلام نمود که می خواهد اهداف خود را بر ایجاد درآمد و سود با ثبات متمرکز نماید.
اکنون کمپانی بلک بری، گزارش مالی دوره سه ماهه ابتدایی سال مالی ۲۰۱۶ را منتشر نموده و آنطور که پیداست، باز هم توانسته به درآمدی بالا و البته نقطه سود سر به سر دست پیدا نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در تازه ترین گزارش مالی بلک بری، عنوان شده که این شرکت توانسته به درآمد ۶۵۸ میلیون دلار دست پیدا کند که ۴۰ درصد از رقم یاد شده، از فروش سخت افزار حاصل گشته است. از سوی دیگر سرویس و مجوزهای نرم افزاری این شرکت توانسته اند ۳۲ درصد از این درآمد را تشکیل دهند و باقی (۲۲ درصد) نیز از سایر فعالیت های مالی این شرکت به دست آمده اند که هنوز توضیح روشنی در موردشان ارائه نشده.

در دوره مالی پیش، بلک بری اعلام نموده که توانسته ۱.۶ میلیون محصول را به فروش برساند در حالی که طی دوره ای که در موردش سخن می گوییم، شرکت یاد شده موفق به فروش ۱.۱ میلیون محصول گشته.

در محاسبات نهایی نشده که مدتی قبل از سوی این شرکت منتشر گشت، اعلام شده بود که بلک بری به احتمال زیاد در دوره بعد با زیان ۲۸ میلیون دلاری رو به رو می گردد که البته چنین نشد، هرچند سود بلک بری از این مقدار درآمد بسیار اندک بوده (رقم دقیق اعلام نشده). شرکت مورد بحث اکنون ۳.۳۲ میلیارد دلار به شکل نقد نگه داری می کند که این میزان در سه ماهه چهارم مالی سال ۲۰۱۵، ۳.۲۷ میلیارد دلار بوده است.

جان چن

جان چن

من به قدرت عمل بخش نرم افزاری و تکنولوژیک کمپانی ام می بالم زیرا آنها کلید موفقیت و رشد ما در آینده هستند. علاوه بر آن نیز، ما اکنون تمام تلاش خود را می کنیم تا بخش فروش موبایل ها را نیز به سود آوری برسانیم. باور داریم اکنون باید قدم هایی آهسته به سوی موفقیت برداریم و کلید پیروزیمان نیز در همین امر نهفته است. 

آنچنان که مشخص گشته، حرکت بلک بری در جاده ی سودآوری در حال یافتن ثبات است. حرکتی که البته شاید به واسطه معرفی یک موبایل اندرویدی، بتواند از ثبات بسیار بیشتری نیز برخوردار گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • moji
    moji | ۳ تیر ۱۳۹۴

    بلك بري خدا بيامرز مد زمان مامان بزركاي ما بود... هرجيزي تاريخ انقضايي داره... هيج صميميتي تو بلك بري نديدم تا حالا... انكار زيادي مغرور شد يه زمان...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی