ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

افزودن جلوه های ویژه به ویدئوهای آیفون و آیپد با اپلیکیشن Action Movie FX

اگر عاشق فیلم های اکشن هستید و با سکانس های مملو از جلوه های ویژه به وجد می آیید، بد نیست که یکبار خودتان هم ساخت چنین صحنه هایی را تجربه کنید. Action Movie FX اپلیکیشنی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

اگر عاشق فیلم های اکشن هستید و با سکانس های مملو از جلوه های ویژه به وجد می آیید، بد نیست که یکبار خودتان هم ساخت چنین صحنه هایی را تجربه کنید. Action Movie FX اپلیکیشنی انحصاری است برای دستگاه های iOS که می تواند از ویدئوهای معمولی شما یک سکانس اکشن تمام عیار خلق کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Action Movie FX در زمان عرضه نسخه اولیه در سال 2011، به عنوان اپلیکیشن سال اپل انتخاب شد و در طول این چهار سال همواره در حال بروزرسانی و بهتر شدن بوده. ساخت ویدئو با این اپ آنچنان آسان است که حتی یک کودک خردسال هم از پس آن بر می آید، و همین شاید رمز موفقیت و محبوبیت Action Movie FX در میان کاربران باشد.

screen520x924 (2)

در این اپ تعداد نسبتا قابل توجهی از جلوه های ویژه در دسته بندی های مختلف را می توانید به ویدئوهای در حال فیلمبرداری اضافه کنید؛ افکت های هیجان انگیزی مثل بمباران شدن صحنه، پرتاب موشک، سقوط هلیکوپتر و ماشین به سمت دوربین و موارد دیگر.

اولین مرحله انتخاب افکت است. پس از این کار، اپلیکیشن نقطه ای که قرار است افکت در آن قسمت فرو بیاید را مشخص می کند. حالا نوبت به فیلمبرداری می رسد و در این مرحله باید صحنه ای را بدون لرزش دستان به مدت حداقل پنج ثانیه فیلمبرداری کنید.

با توقف فیلمبرداری، اپلیکیشن شروع به پردازش ویدئو خواهد کرد و پس از این که افکت را به ویدئو افزود، فایل نهایی را در اختیار شما قرار می دهد. حالا می توانید ویدئوی اکشن خود را در شبکه های اجتماعی با وضوح HD به اشتراک بگذارید.

screen520x924 (1)

یکی از نقاط قوت Action Movie FX این است که می تواند به هر مقیاسی از تصویر،جلوه های ویژه مناسبی اضافه کند. فرقی نمی کند که ویدئوی خود را در یک استادیوم ورزشی ضبط کنید یا در یک اتاق کوچک، در Action Movie FX برای هر صحنه ای یک افکت ویژه وجود دارد.

کلیه افکت های این اپلیکیشن رایگان نیستند و برخی از هیجان انگیزترین آنها (مثل حمله اتمی و سقوط هلیکوپتر) را می بایست با پرداخت هزینه خریداری کنید. Action Movie FX از اپل واچ هم پشتیبانی می کند، بدین صورت که می توانید از ساعت به عنوان کنترل از راه دور آیفون و آیپد بهره بگیرید و در مقام کارگردان سکانس های اکشن، شروع و پایان ویدئو را از روی مچ خود فرماندهی کنید.

اگر کاربر iOS هستید، گزینه ای بهتر از Action Movie FX برای افزودن جلوه های ویژه به ویدئوها نخواهید یافت. هر چند از FX Guru هم می توان به عنوان یکی از رقبای این اپ اشاره کرد.

Action Movie FX

Action Movie FX

سازنده: Bad Robot Interactive قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 88.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • nokisoft
    nokisoft | ۴ تیر ۱۳۹۴

    واسه اندروید هم برنامه fx guru هست
    اسمشو مطمین نیستم

  • ShayaN
    ShayaN | ۴ تیر ۱۳۹۴

    آقا اگه واسه اندروید هم هست لطف کنید لینک بدید خیلی ازش تعریف شنیدم!

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۴ تیر ۱۳۹۴

      این اپ نه ولی مشابهش با نام FXGuru برای اندروید موجوده که آخر همین مطلب لینک دادم.

  • Mehrdad
    Mehrdad | ۴ تیر ۱۳۹۴

    خیلی قدیمیه این اپ اقا یکم اخبار رو زیاد تر کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی