ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون های ارائه گشته توسط T-Mobile با مشکل بلو اسکرین مواجه شده اند

بسیاری از کاربران آیفون های ارائه شده توسط اپراتور مخابراتی T-Mobile گزارش کرده اند که موبایل های آنها با مشکل مواجه شده اند و بلو اسکرین می دهند. گفتنیست آیفون های این افراد ابتدا صفحه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

بسیاری از کاربران آیفون های ارائه شده توسط اپراتور مخابراتی T-Mobile گزارش کرده اند که موبایل های آنها با مشکل مواجه شده اند و بلو اسکرین می دهند. گفتنیست آیفون های این افراد ابتدا صفحه ای آبی رنگ را برای چند ثانیه به نمایش درآورده و سپس چندین بار ری استارت می شوند و ظاهراً مسئله ی آنها از شب گذشته و یا صبح امروز آغاز گشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا کنون بیشتر گزارش ها مرتبط به آیفون ۶، ۶ پلاس و ۵ اس بوده اند که به صورت اتفاقی و در فواصلی مابین ۱۰ الی ۳۰ دقیقه به مشکل پیش تر اشاره شده دچار می گردند. موبایل های مذکور همگی بهره مند از iOS 8 بوده و یکی از نسخه های 8.1 یا 8.3 این پلتفرم بر رویشان نصب است.

مشخص نیست آیا T-Mobile اخیراً به روز رسانی را بر روی این موبایل ها ارسال نموده که سبب مشکلات کنونی شده یا مسئله از جای دیگری ناشی می شود، ولی یکی از کاربران سایت Reddit در همین رابطه از پشتیبانی اپراتور مورد بحث سئوال نموده و در پاسخ به او گفته شده احتمال می رود مشکل به حافظه های به کار رفته در آیفون ها باز گردد.

برخی از کاربران موفق شده اند با انجام عمل هارد ریست ری استارت شدن های مکرر موبایل شان را خاتمه بخشند و T-Moblie نیز به افرادی که با واحد پشتیبانی اش تماس می گیرند همین کار را توصیه می نماید و در صورت مرتفع نشدن اشکال موجود گفته می شود بهتر است پیغام های قدیمی پاکسازی شده و از طریق iTunes‌ نسبت به عملیات factory restore اقدام گردد.

احتمالاً در آینده ای نزدیک معین خواهد شد ایراد کار در کجا بوده و آیا آیفون های بیشتری ممکن است به این مسئله بر بخورند یا نه، ضمن اینکه هنوز اپل یا T-Mobile هم توضیح رسمی در مورد وضعیت مذکور نداده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • مجتبی
    مجتبی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    3 هفته پیش یه 5 اس خریدم بلو اسکرین داد و بعد خاموش شد.الان چند روزه هرکاری میکنم روشن نمیشه!چیکارش کنم؟

  • مهران
    مهران | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    فایو اس منم هی ریست میشه صفحه ابی میاد...بالا نمیاد اصلا فقط ریست میشه متناوب-لطفا اگه کسی راه حلشو میدونه راهنماییم کنه-mehranz1371@gmail.com

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی