ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلک بری ممکن است یک تلفن هوشمند ضد باکتری تولید کند

مدیر عامل کمپانی بلک بری، آقای جان چن ظاهراً تمایل دارد تا تلفن های هوشمند و سرویس های شرکت مبتوعش را به بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز بفروشد و در همین راستا اظهار داشته که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

مدیر عامل کمپانی بلک بری، آقای جان چن ظاهراً تمایل دارد تا تلفن های هوشمند و سرویس های شرکت مبتوعش را به بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز بفروشد و در همین راستا اظهار داشته که شاید کمپانی اش اقدام به تولید یک موبایل ضد باکتری نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Aviv Gladman، از مدیران بیمارستان مکنزی، می گوید پیش گیری از انتقال آلودگی ها به تلفن های موبایل و جلوگیری از خروج این آلودگی ها به بیرون از مراکز درمانی، همواره چالشی جدی محسوب می شود. بر طبق گفته های Gladman پزشکان و پرستاران هر بار که به یکی از اتاق های بیمارستان وارد و سپس از آن خارج می گردند باید موبایلشان را با الکل ضد عفونی نمایند.

نتایج بررسی های پیشین نشان می دهند تقریباً ۲۰ الی ۳۰ درصد جرم هایی که بر روی یک تلفن همراه نشسته اند می توانند به دست فرد استفاده کننده از آن انتقال یابند و چنین مسئله ای در مراکز درمانی و خصوصاً در بخش هایی از آنها که ایزوله بودن فاکتور مهمی محسوب می شود بسیار چالش برانگیز و حائز اهمیت است.

مدیرعامل بلک بری باور دارد کار در مراکز خدمات درمانی بسیار سخت بوده و دشواری های متعددی را در پی دارد و یک تلفن هوشمند ضد باکتری قادر خواهد بود حداقل یکی از نگرانی های افرادی که در چنین محیط هایی کار می نمایند را برطرف کند.

ناگفته نماند بیمارستان مکنزی که کمی قبل تر به آن اشاره شد به تازگی قرار دادی را با سیسکو و ThoughtWire به امضا رسانده تا این دو شرکت سیستمی بهینه را برای رد و بدل کردن پیغام های فوری در اختیار پزشکان و پرستاران این بیمارستان قرار دهند و بلک بری نیز نقش تامین کننده ی نرم افزاری سیستم مذکور را بر عهده دارد.

باید منتظر ماند و دید موبایل ضد باکتری فوق الذکر عاقبت روزی روانه ی بازار هدف می شود یا خیر؟ نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید در صورت عرضه ی چنین محصولی به شکل عمومی کسی تمایل به خریدش داشته باشد؟

BNN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • جناب خان
    جناب خان | ۶ تیر ۱۳۹۴

    مو میگوم ینی این این قدر لازم بود ?

    یه سوال دیگه


    بااااااااکتترییییییییی دیگه چیه!?

  • Max
    Max | ۴ تیر ۱۳۹۴

    یعنی میشه اگه بشه عالی میشه اگه همه وسایل ضد باکتر کنن دیگه بیماری ها کم میشه گوشیت میخوای بفروشی راحت تر میخرن یا اگه گوشیت زد آب باشه بعد از دست سر بخوره بره تو اب کثیف با خیال راحت استفاده میکنی داخل رستوران با دست آلوده دیگه گوشیت کثیف نمیشه عجعب ایده ای

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی