ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

htc one m9 گوشی وان ام 9 اچ تی سی
تکنولوژی

به گفته evleaks@ پرچمدار جدید HTC در زمستان از راه خواهد رسید

evleaks@ را بی شک می توان یکی از معروف ترین لو دهندگان دنیای موبایل دانست. Evan blass که در واقع چهره پشت این حساب کاربری در توییتر به شمار می رود، چندی پیش بازنشستگی خود ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۵ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

evleaks@ را بی شک می توان یکی از معروف ترین لو دهندگان دنیای موبایل دانست. Evan blass که در واقع چهره پشت این حساب کاربری در توییتر به شمار می رود، چندی پیش بازنشستگی خود را از این حوزه اعلام کرد و عنوان داشت که دیگر به لو دادن اطلاعات شرکت ها نخواهد پرداخت.

در زمان فعالیت evleaks@، این حساب توییتری یکی از دقیق ترین منابع خبری به شمار می رفت که در حوزه شایعات مربوط به HTC نیز از تبحر خاصی برخوردار بود.

جالب است بدانید که Evan Blass ظاهرا هنوز اطلاعاتی را از داخل شرکت ها دریافت می کند و بعضا دلش نمی آید که آن ها را با کاربران خود به اشتراک گذارد.

اخیرا یک سایت خبری نزدیک به HTC در توییتر اعلام کرده است که +HTC One M9 در پاییز به اروپا خواهد آمد. همانطوری که احتمالا می دانید سازنده تایوانی چند ماه پیش این دستگاه را تنها در چین به بازار عرضه کرده بود.

Screen Shot 2015-06-26 at 6.57.59 PM-w600

اما evleaks@ در پاسخ به این توییت، اعلام کرده است که در زمستان نیز پرچمدار جدید HTC که هم اکنون Aero نامیده می شود، معرفی خواهد شد.

هنوز اطلاعاتی در رابطه با مشخصات این دستگاه منتشر نشده، اما با در نظر گرفتن شکست One M9 در بازار، چنین موضوعی چندان غیر منطقی به نظر نمی آید.

HTC چندی پیش مدیرعامل خود را تغییر داد و اکنون Aero را می توان اولین اقدام خانم ونگ برای نجات مجموعه تحت فرمانش دانست. به نظر شما HTC می تواند بازگشتی دوباره به بازی تلفن های هوشمند داشته باشد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • h.hosseini
    h.hosseini | ۷ تیر ۱۳۹۴

    دیگه اشتباهشو تکرار نمیکنه...

  • Mohammad Javad hTc
    Mohammad Javad hTc | ۵ تیر ۱۳۹۴

    دوستانی که ام9 رو میکوبن بهشون توصیه میکنم یک بار از نزدیک لمسش کنن فقط...بی نظیره!ام8 من جلوش پلاستیکه
    به نظرم چوب تبلیغات نا درست رو خوردش اچ تی سی
    ایرو هم مطمئنا ی شروع دوباره عالی خواهد بود

  • Alireza Azizi
    Alireza Azizi | ۵ تیر ۱۳۹۴

    من که خیلی به این پرچمدار جدید امید بستم اگه اینطور که پیش بره باید یه چیز فوق العاده باشه بلندگو های بوم ساند با تکنولوژی دالبی و طراحی جدید و اسنپ دراگن 820 و 4 گیگ رم LPDDR4 اندروید M صفحه نمایش جدید خیلی عالی میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی