ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان سفارش «یوسیم» به صورت تلفنی برای مشترکان ایرانسل فراهم گردید

دسترسی به شبکه های مخابراتی نسل چهارم مدتی است که برای دارندگان سیم کارت های ایرانسل در شهرهای مختلف کشورمان فراهم گردیده. اما کاربران برای استفاده از مزایای این شبکه، نخست، به دستگاه های موبایل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۱

دسترسی به شبکه های مخابراتی نسل چهارم مدتی است که برای دارندگان سیم کارت های ایرانسل در شهرهای مختلف کشورمان فراهم گردیده. اما کاربران برای استفاده از مزایای این شبکه، نخست، به دستگاه های موبایل و سپس سیم کارت پشتیبانی کننده از آن نیاز خواهند داشت.

استفاده کنندگان از خدمات اپراتور دوم مخابراتی کشورمان تا پیش از این مجبور بودند که به صورت حضوری سیم کارت خود را تعویض نموده و آن را به یوسیم تبدیل نمایند. اما حالا، این شرکت تدابیری را اتخاذ نموده که امکان سفارش یوسیم را به صورت تلفنی برای دارندگان سیم کارت های معمولی در شهر تهران فراهم می آورد که در ادامه توجه شما را به بیانیه رسمی این شرکت در این رابطه جلب می کنیم.

با دیجیاتو همراه باشید.

ایرانسل با هدف تسهیل فرآیند تعویض سیم‌کارت و ارتقا سیم کارت معمولی به سیم کارت نسل چهار (یوسیم) با قابلیت اتصال به شبکه نسل چهار (4G/LTE) امکان سفارش تلفنی سیم‌کارت جایگزین و نیز پیگیری انسداد و رفع انسداد سیم‌کارت را فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با راه‌اندازی این خدمت جدید، مشترکان ایرانسل در شهر تهران که درخواست تعویض سیم‌کارت معمولی خود با سیم‌کارت نسل چهار ایرانسل (یوسیم) را دارند و همچنین مشترکانی که به دلیل مفقود شدن و یا سوختن سیم‌کارت فعلی خود، لازم است سیم کارت جایگزین دریافت کنند، می‌توانند از این طریق و با یک تماس تلفنی، به راحتی سیم‌کارت جدید ایرانسل را در محل مورد نظر در محدوده مناطق 22 گانه شهر تهران و در زمان معین شده دریافت کنند.

مشترکان ایرانسل می‌توانند در تمامی ساعات و روزهای هفته، از طریق تماس با شماره‌های 7033 و از خطوط ایرانسل و نیز 09377033000 از سایر خطوط درخواست دریافت سیم‌کارت جایگزین را ثبت و یا پیگیری کنند. تحویل سیم‌کارت جایگزین به مشترکان در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه و در ساعت معین شده در بازه زمانی ساعت 8 تا 16 انجام می‌شود.

سیم‌کارت جایگزین یک ساعت پس از تحویل به مشترک فعال می‌شود و هزینه آن برای سیم‌کارت جایگزین نسل چهار 12920 تومان و برای سیم‌کارت جایگزین معمولی 6920 تومان است که به صورت نقدی به پیک تحویل داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، علاوه بر درخواست سیم‌کارت جایگزین، مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های فوق، درخواست انسداد شماره خود را ارائه و یا برای رفع انسداد اقدام کنند.

درخواست سیم‌کارت جایگزین، انسداد و یا رفع انسداد سیم‌کارت تنها با تقاضای مالک سیم‌کارت ثبت و انجام می‌شود و هنگام تحویل سیم‌کارت نیز حضور مالک به همراه اصل کارت ملی (یا شناسنامه جدید حاوی کد ملی) و یک برگ کپی از آن الزامی است.

این سرویس جدید ایرانسل، هم اکنون در تهران بزرگ راه‌اندازی شده و به زودی در سایر مناطق نیز قابل دسترسی خواهد بود.

خرید سیمکارت جدید دائمی و یا اعتباری یوسیم ایرانسل از طریق سامانه فروش آنلاین به نشانی olr.irancell.ir ممکن می‌باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

    دزدی توی ایران یه چیز عاددددیه
    زیاد تعجب نداره وقتی توی یک صنعت هنوزم انحصار باشه
    مثل صنعت خودرو سازی یا تلفن همراه که همشون با هم هستن

  • AmiRHosseiNk
    AmiRHosseiNk | ۶ تیر ۱۳۹۴

    جالبه ها
    در هیچ جای دنیا سرعت نسل ۴ انقدر نیس !
    در هیچ جای دنیا برا تعویض سیمکارت هزینه نمیگیرین!
    اینا حتی برا وظایفشون هم از ما پول میچاپند

    خلایق هر چه لایق
    باید تحریم کرد اینگونه کار هارا

    • امیرعلی
      امیرعلی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

      یه جا رو بگو نگیرن! حرفایی میزنن ملت! خود من سیمکارت خارجی ام رو با ده دلار تعویض کردم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی