ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییر رویکرد سامسونگ؛ دریافت خودکار آپدیت های ویندوز برای لپ تاپ های این شرکت

هفته گذشته خبر دادیم که چگونه شرکت کره ای سامسونگ، در لپ تاپ هایش از بروز رسانی شدن ویندوز جلوگیری به عمل آورده و این پروسه را دست خوش تغییراتی نموده؛ تغییراتی که مشخصا مدیران ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ تیر ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

هفته گذشته خبر دادیم که چگونه شرکت کره ای سامسونگ، در لپ تاپ هایش از بروز رسانی شدن ویندوز جلوگیری به عمل آورده و این پروسه را دست خوش تغییراتی نموده؛ تغییراتی که مشخصا مدیران مایکروسافت و البته کاربرانی که همواره به امنیت خود اهمیت ویژه ای می دهند را خشنود ننموده.

سامسونگ البته اذعان دارد که کاربران همچنان می توانند به شکل غیر خودکار، اقدام به آپدیت کردن ویندوز خود نمایند اما در هر صورت، این قابلیت پس از راه اندازی مجدد کامپیوتر غیر فعال گردیده و صرفا به شکل دستی امکان پذیر است. امروز اما شرکت کره ای در بیانیه جدیدی اعلام نموده که قصد دارد این رویه را تغییر دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در بیانیه قبلی شرکت کره ای آمده بود: «به عنوان بخشی از تلاش هایمان برای رضایتمندی مشتریان، این حق انتخاب را برای کاربران خود قائل شده ایم که در صورت تمایل، بتوانند به شکل دستی اقدام به آپدیت ویندوز خود نمایند.»

samsung_sw_update-w600

امروز ولی این شرکت بیانیه جدیدی را از طریق وب سایت Venture Beat به انتشار رسانده و به طور کلی اذعان داشته که به زودی مشکل را حل خواهد کرد: «یک بسته نرم افزاری کوچک (پچ) به Software Update اضافه خواهد شد تا تنظیمات آن همانند آنچه به شکل پیشنهاد شده در ویندوز و از سوی مایکروسافت ارائه می گردد تغییر نماید و البته این بسته تا چند روز آینده نیز به دست کاربران خواهد رسید. سامسونگ به ارائه یک تجربه کاربری همراه با اطمینان به مشتریان خود متعهد بوده و کاربران را تشویق می کنیم در صورت بروز هر گونه مشکل، به شکل مستقیم با بخش پشتیبانی ما تماس حاصل نمایند.»

مایکروسافت همواره تلاش داشته تا از طریق بروز رسانی ویندوز، درصد امنیت این سیستم عامل را بالاتر ببرد و از سوی دیگر نیز سامسونگ پیشتر دلیل این اقدام را عدم همخوانی برخی از درایورهای جدید با سخت افزار خود و مشکلات آتی اینچنینی برای کاربران اعلام کرده بود. در هر حال به نظر می رسد اکثریت کاربران، توجه ویژه تری به درصد امنیت بالاتر نشان دهند تا نحوه تعامل درایورهای جدید ارائه شده از سوی مایکروسافت با سخت افزار بکار رفته در محصولات سامسونگ و از همین روی نیز فشار وارد شده از سوی جامعه کاربران ویندوز و همچنین مایکروسافت، باعث گشته تا شرکت کره ای در رویکرد خود تجدید نظر نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • yasa
    yasa | ۸ تیر ۱۳۹۴

    منم میگم کی تنظیمات ویندوزمو دستکاری کرده؟!!!!
    چند روزپیش دیدم خود به خود کلی آپدیت کرده

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۶ تیر ۱۳۹۴

    آخه سامیو چه به این بوووووووووووووووووووووقا

  • genius
    genius | ۶ تیر ۱۳۹۴

    سامسونگ جان؛یه فکری هم واسه آپدیتotaرامهای اورجینال گوشیهات واسه بازار ایران بکن که هی مجبور نشیم بریم فلش بزنیم و از رامهای دبی استفاده کنیم!

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۶ تیر ۱۳۹۴

    مجبور بود وگرنه امکان داشت مشتریاشو از دست بده

  • لومیا اون بئش ییرمی (لطفا تا اطلاع ثانوی وینفون نخرین)
    لومیا اون بئش ییرمی (لطفا تا اطلاع ثانوی وینفون نخرین) | ۶ تیر ۱۳۹۴

    آغایون من بین این دو موندم
    http://www.digikala.com/Compare/DKP-83889/DKP-54818/

    ایسوس t200ta و سرفس 3-64

    • بهزاد
      بهزاد | ۶ تیر ۱۳۹۴

      پردازنده‌ی سرفس 3 قویتره. قابلیت کار با قلم داره. بدنه‌ش هم بسیار خوش ساخت تر از اسوسه. من خودم اخیرا سرفس پرو 3 خریدم ولی تنها دلیلی که نرفتم سرفس 3 بخرم این بادکنک قیمتش بود که الان حدود 500 هزار تومنی بالاتر از قیمت واقعیشه. قیمت واقعی مدل 64 گیگ حدود 1600 باید باشه ولی الان خیلی بالاتره. به شخصه با کیبورد روی تبلت هم خیلی حال نمی کنم چون کیبورد خود ویندوز کاملا جوابگوی کارای اینترنتی و تایپ ایمیل و کلا کارای نه خیلی طولانی هست.
      در ضمن سرفس 3 چند تا برنامه پولی (برنامه های مدرن ویندوز که نمی شه کرکشون کرد) بسیار کاربردی رو رایگان توش داره که می تونه خیلی خوب باشه.
      در ضمن وزن بالای 600 گرم برای نگه داشتن روی دست توی مدت طولانی اذیت کنندس برای هم من سرفس 3 رو پیشنهاد می دم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی