ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز 10 موبایل احتمالا مجهز به قابلیت ضبط مکالمه خواهد بود

ویندوز 10 موبایل ممکن است که مجهز به قابلیت ضبط تماس های صوتی باشد چراکه جدیدترین بیلد این سیستم عامل با شماره 10149 حاوی نشانه هایی است که وجود این امکان را تایید می کند. گفتنی است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

ویندوز 10 موبایل ممکن است که مجهز به قابلیت ضبط تماس های صوتی باشد چراکه جدیدترین بیلد این سیستم عامل با شماره 10149 حاوی نشانه هایی است که وجود این امکان را تایید می کند.

گفتنی است که تاکنون اهالی ردموند موفق به گنجاندن این قابلیت در پلتفرم ویندوز فون نشده اند و حتی اپل و گوگل هم نتوانسته اند چنین امکانی را به سیستم عامل های موبایل خود بیافزایند.

gsmarena_002

اما در جدیدترین بیلد ویندوز 10 موبایل، با استفاده از اپلیکیشن فایل منیجر فایلز، فولدر جدیدی به نام Recorded Calls در کنار اسناد، دانلودها، عکس و فولدرهای دیگر پیدا شد، از همین رو احتمال می رود که مایکروسافت مشغول تست قابلیت ضبط تماس یا Call Recording باشد.

لازم به یادآوری است که در برخی از کشورها و مناطق دنیا به خاطر وجود بعضی قوانین و مقررات، امکان ضبط مکالمات وجود ندارد و نکته دیگر اینکه، در ایده آل ترین حالت، بهتر است که بدون موافقت طرف مقابل چنین کاری صورت نگیرد.

گفتنی است که ردموندی ها در نظر دارند ویندوز 10 را در تاریخ 29 جولای (هفتم مردادماه) عرضه نمایند، اما تاکنون هیچ حرفی در مورد زمان ارائه ویندوز 10 موبایل به میان نیاورده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • genius
    genius | ۸ تیر ۱۳۹۴

    خیلی جالبه!من هر جور فکر نمیکنم نمیفهمم چرا این گجتهای هوشمند خیلی جاها از گوشیهای ساده جاوا کم میارن؟؟!!همین سامی عزیز رو گوشیهای جاوای خودش قابلیت ضبط مکالمه رو داشته ولی حالا روی اندروید هنوز نتونسته این قابلیت ارایه بده!خداوکیلی تاچ ویز سامسونگ رو گوشیهای تاچ جاواش هنوزم یکی از بهترین تجربه های کاربریو منو رقم میزنه.

  • Mr. Android
    Mr. Android | ۷ تیر ۱۳۹۴

    اندروید درسته این قابلیت رو نداره ولی با برنامه های جانبی این قابلیت محقق میشه
    البته رام های چینی اکثرشون گزینه ای برای ضبط مکالمه حین تماس رو دارن مثل miui یا lewa
    قابلیت خوبی هستش امیدوارم به وینفون اضافه بشه

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۷ تیر ۱۳۹۴

    من نفهمیدم.اجازه از طرف مقابل گرفته میشه یا نه؟مثلا من اگر با کسی صحبت کنم و اون در حال ضبط باشه و به من نگه،من چه جوری باید مطلع بشم؟؟
    از اون قابلیت های جنجالیه که نبودنش بهتر از بودنشه.به نظر من مایکی باید تو زمینه های دیگه ای دنبال متمایز بودن باشه نه این جور قابلیت های جنجالی

  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۷ تیر ۱۳۹۴

    خیلی چیز باحالی شده این ویندوز 10 ... خیلی دوس دارم این سیستم عامل بره اون بالا بالاها که بتونم تجربه استفاده از ویندوز موبایل رو هم داشته باشم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی