ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات تازه از موبایل E5663 سونی

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده، سونی احتمالا مشغول ساخت یک موبایل کامپکت با شماره مدل E5663 است که نمایشگری 4.6 اینچی دارد. متاسفانه یا خوشبختانه اغلب خبرهایی که این روزها در رابطه با این کمپانی ژاپنی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ تیر ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

براساس جدیدترین شایعات منتشر شده، سونی احتمالا مشغول ساخت یک موبایل کامپکت با شماره مدل E5663 است که نمایشگری 4.6 اینچی دارد.

متاسفانه یا خوشبختانه اغلب خبرهایی که این روزها در رابطه با این کمپانی ژاپنی به گوش می رسد به پرچمدار جدید آن یعنی همان Xperia Z4 مربوط می گردد که چندی پیش با نام Xperia Z3+ در جایی خارج از خاک ژاپن رونمایی شد، اما تردیدی نیست که سونی دستگاه های دیگری را نیز در دست ساخت دارد که از آن جمله می توان به موبایل E5663 اشاره نمود.

تا پیش از امروز، هیچگونه جزئیات و اطلاعات مشخصی از این محصول در دست نبود، به این خاطر همین اندک جزئیات منتشر شده نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما باید به خاطر داشت که اینها صرفا اطلاعات لو رفته هستند و هیچکدامشان تا به امروز از سوی سونی تایید نشده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در رابطه با این اسمارت فون جدید بدانید.

علاوه بر ابعاد منتشر شده برای نمایشگر موبایل E5663، گفته می شود که رزلوشن آن نیز برابر با 1080p باشد و در نتیجه می توان گفت که بالاترین کیفیت را در میان تلفن های هوشمند کامپکت سونی دارا خواهد بود.

همچنین گفته می شود که این محصول مجهز به یک چیپست MT6795 مدیاتک است که هشت هسته و سرعت کلاکی معادل با 1.9 گیگاهرتز دارد.

اگر خاطرتان باشد این کمپانی چیپست ساز اخیرا نشان داد که محصولات تولیدی اش از لحاظ عملکرد با چیپست های تولیدی بزرگ ترین بازیگران صنعت برابری می کنند و در عین حال قیمت پایینی دارند، در نتیجه می توان انتظار داشت که E5663 هم قیمت پایینی داشته باشد.

شایعات منتشر شده همچنین حکایت از آن دارند که این موبایل کامپکت دارای سه گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است که چندان هم دور از ذهن نخواهند بود چراکه اغلب محصولات تولیدی از سوی این شرکت با همین میزان فضای هار درایو ارائه می گردند.

بنچمارک های انجام شده روی این موبایل نشان می دهند که باید انتظار یک دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی را از آن داشته باشیم.

لازم به یادآوری است که تاکنون هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت، نام رسمی یا تاریخ معرفی این محصول ارائه نشده و علاوه بر این، شرکت سازنده نیز هیچیک از این اطلاعات را تایید نکرده است.

Sony-E5663_Geekbench

Sony-E5663_GFXBench-640x712

Sony-E5663_Zauba

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • shs77
    shs77 | ۷ تیر ۱۳۹۴

    پردازنده اش خیلی قویه ولی گرافیکش افتضاحه میتونید برید بنچ مارک های e9+ رو ببینید تا متوجه حرف من بشید

    ای کاش از اسنپ دراگون 820 استفاده بکنه

    این رو هم بدونید که سنسور دوربینش IMX - 230 هست

  • رامین
    رامین | ۷ تیر ۱۳۹۴

    Galaxy S6 تو تست Geek Bench 3 امتیاز 4916 آورده
    حالا این تونسته 5071 بیاره یعنی میشه؟
    شاهکاره اگر اینطور باشه.
    میشه یکی توضیح بده.
    از طرف دیگه چیپ گرافیکش با+One E9 یکیه و تو تستها ضعیف عمل کرده

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۷ تیر ۱۳۹۴

    اینجور که من فهمیدم به احتمال زیاد او این گوشی از سنسور imx230 هم استفاده خواهد کرد.

  • Moazez
    Moazez | ۷ تیر ۱۳۹۴

    غوله لامصب. بهترین حرکت ممکن استفاده از قویترین چیپ مدیاتک هست و عجب چیپ گرافیکی خوبی روشه!! و امیدوارم در خود z5 هم از چیپ 10 هسته ای مدیاتک یا اگه s820 خوب در اومد از اون استفاده کنه. دیگه z5 جای اشتباه کردن نیست منکه z3 دارم نقشه دارم برای خرید z5 تپ این یکی باید گل بکاری.

  • دادا
    دادا | ۷ تیر ۱۳۹۴

    :sony:

مطالب پیشنهادی