ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Callistics؛ اپلیکیشنی برای ردیابی پیامک ها، مکالمات تلفنی و میزان مصرف اینترنت

این روزها اپلیکیشن هایی مثل واتس اپ و تلگرام، هزینه پرداختی به اپراتورهای تلفن همراه را به شدت تقلیل داده اند. با این وجود استفاده از قابلیت های تلفنی اسمارت فون ها هنوز کاملا منسوخ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ تیر ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

این روزها اپلیکیشن هایی مثل واتس اپ و تلگرام، هزینه پرداختی به اپراتورهای تلفن همراه را به شدت تقلیل داده اند. با این وجود استفاده از قابلیت های تلفنی اسمارت فون ها هنوز کاملا منسوخ نشده و همگی در هفته حداقل چند ساعت مکالمه تلفنی و چندین پیامک رد و بدل شده داریم.

برای ردیابی پیامک ها و میزان مکالمات تلفنی می توان به سراغ اپلیکیشنی همچون Callistics رفت؛ ابزاری قدرتمند که نه تنها به شما امکان مدیریت تماس ها را داده بلکه اپلیکیشنی بسیار دقیق برای تحت نظر گرفتن مصرف دیتا هم هست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

بزرگترین مزیت Callistics این است که با نصبش دقیقا می فهمید که باید مکالمات خود را برای کاهش هزینه ها با چه کسانی کمتر کنید. این ابزار قدرتمند که به طراحی متریال هم مزین شده، دقیق ترین آمار مربوط به پیامک های ارسالی و دریافتی و میزان مکالمات با هر یک از مخاطبین تلفن را به صورت عددی و نموداری نشان می دهد.

Callistics 2

اگر از دو سیم کارت روی موبایلتان استفاده می کنید، خوشحال باشید چرا که Callistics می تواند داده های مربوط به هر کدام را به طور جداگانه تفکیک کرده و به نمایش دربیاورد. به غیر از ردیابی آمار مربوط به تماس ها، از Callistics می توان به عنوان یک Call Log ثانویه هم استفاده کرد و تاریخچه مکالمات را (حتی در صورت پاک کردن Call Log اندروید) در آن دید.

گفتیم که Callistics یک دیتا منیجر کاربردی هم هست. در منوی دیتا قادرید میزان مصرف اینترنت با ارتباط 2G، 3G، GPRS، LTE و یا وای فای را توسط اپلیکیشن های مختلف به دقت ردیابی نمایید. برای تمام مواردی که گفتیم نیز Callistics ویجت های ویژه ای طراحی کرده تا با قرار دادنشان در دسکتاپ، نیازی به باز و بسته کردن اپلیکشن نداشته باشید.

این ابزار بسیار کاربردی تنها برای گجت های اندرویدی عرضه شده و می توانید آن را به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

Callistics - Calls, Data usage

Callistics - Calls, Data usage

سازنده: .MobileSoft s.r.o قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ehsan
    ehsan | ۱۱ تیر ۱۳۹۴

    با وی پی ان نمیشه باز چون بازم آی پی توسط گوگل پلی شناسای میشه مگر اینکه قبل از وارد شدن به گوگل پلی کیلیر دیتا و کاش از بخش اینفو برنامه گوگل پلی رو بزنین

  • hamid
    hamid | ۸ تیر ۱۳۹۴

    سلام.این برنامه داخل گوگل پلی دسترسی برا دانلود داخل ایران نداره.اگه میشه لینک دانلودش رو خودتون بزارید.
    ممنون از وب سایت عالیتون.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی