ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند Honor 7 از هوآوی چهارشنبه همین هفته و در دو نسخه رونمایی خواهد شد [شایعه]

تا به امروز شاهد انتشار شایعات بسیاری در مورد تلفن هوشمند Honor 7 از هوآوی بوده ایم و علی رغم اینکه قرار است این محصول سی ام ژوئن یا در اصل چهارشنبه همین هفته به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ تیر ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

تا به امروز شاهد انتشار شایعات بسیاری در مورد تلفن هوشمند Honor 7 از هوآوی بوده ایم و علی رغم اینکه قرار است این محصول سی ام ژوئن یا در اصل چهارشنبه همین هفته به صورت رسمی رونمایی شود امروز هم اخبار تازه ای در موردش به رسانه ها راه یافته اند و اکنون ذکر می گردد که موبایل مورد بحث در دو نسخه آماده سازی گشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

منابع مختلف خبر داده اند نسخه ی ارازان تر Honor 7 دارای گوشه هایی گرد و فریمی فلزی خواهد بود در حالیکه مدل گران تر بدنه ای تماماً از فلز خواهد داشت.

از دیگر تفاوت های آنها نیز می توان به این نکته اشاره کرد که در محصول دارای قیمت پایین تر ۳ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی در نظر گرفته شده در حالیکه Honor 7 با قیمت بیشتر ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد.

هر دو موبایل مورد بحث نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهند داشت و در هر دوی آنها نیز چیپست کایرین ۹۴۰ تعبیه شده است.

ناگفته نماند که چیپست مورد اشاره از چهار هسته ی Cortex A-53 در کنار چهار هسته ی Cortex A-72  بهره می گیرد که همگی فرکانسی ۱.۹ گیگاهرتزی دارند. از سایر مشخصه های مشترک دو موبایل مذکور نیز می توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی (دارای لرزشگیر اپتیکال) و باتری ۳۲۸۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ظاهراً یک حسگر اثر انگشت هم در پشت بدنه Honor 7 موجود است که البته هنوز مشخص نگشته این سنسور در هر دو نسخه ی فوق الذکر حاضر خواهد بود یا خیر.

گمان می رود نمونه ی ازارن تر قیمتی ۳۳۲ دلار داشته و در مورد هزینه تهیه نسخه ی گران تر هنوز حرفی به میان نیامده. لذا باید منتظر چهارشنبه پیش رو باقی بمانیم تا جزئیات نهایی و قطعی موبایل هایی که در بالا به آنها پرداختیم مشخص شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • maryam goli
    maryam goli | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

    هرجا پرسیدم بخرمش ندارن..حتی پاساژ علاء الدین.چیکار کنم؟؟؟

  • سعید
    سعید | ۹ تیر ۱۳۹۴

    منم با علی موافقم،گوشی عالیه،باید بگیری دستت باهاش کار کنی تابدونین،حالا که هانر ۷ بماند،چ غوغایی شود،اونایی که میگن سامسونگ اپل،اینا میدونین چندسال داره گوشی ارائه میدن؟هواوی تازه وارد بازار شده داره میترکونه،بعضیا که چش دیدن پیشرفت هواوی رو ندارن نظر منفی میدن

  • علی
    علی | ۸ تیر ۱۳۹۴

    هه،قبول کنید دوره تعصب و .. گذشته،من خودم انر شش دارم فوقالعادست ییعنی باید بگیری دست تا ببینی چیه این گوشی،، اولش حالم از هواوی بد میشد،اما وقتی انر رو دستم گرفتم واقعا جا خوردن با این کیفیتش ،باتری،دوربی،انواع بازی ،و ... همه چی عالی،،از s5 هم بهتره،داداشم اس فایو داشت جلو این کم اورد ،اونم میخواد p8 بگیره،، اولش که انر شش خریدم اصلا توقع همچین کیفیت بالایی نداشتم ،،اما الان دیگه باید قبول کرد هواوی کارشو خوب بلده،، دیگه انر هفت که مطمعنا حرفای زیادی واسه گفتن داره،،

    • احمدM2
      احمدM2 | ۸ تیر ۱۳۹۴

      درسته آنر 6 گوشی خوبیه اما نه دیگه در حد اس5
      صفحه نمایش اس5 کل هیکل انر6 میارزه پشتیبانی چیزای دیگشم هیچی

  • MA725
    MA725 | ۸ تیر ۱۳۹۴

    چه عجب دوربینو 16 کرد هواوی!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی